English

زمین محل ساخت آرامستان صدرا مشخص شد

زمینی به مساحت 30 هکتار از طرف سازمان اوقاف برای آرامستان شهر صدرای شیراز در اختیار شهرداری و شرکت عمران قرار گرفت.

زمین محل ساخت آرامستان صدرا مشخص شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، صدرا تنها شهر ایران است که آرامستان ندارد و از این رو رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، موضوعی که در سال‌های گذشته تلاشی برای رفع آن صورت نگرفت و یا چندان به صورت جدی  به آن پرداخته نشده بود.

با به روی کار آمدن شورای پنجم شهر صدرا  و حضور دکتر حاجی‌پور به عنوان رئیس شرکت عمران صدرا و با پیگیری‌های مستمر حجت‌الاسلام حسین نژادیان امام جمعه این شهر و تلاش بی‌وقفه مهندس عباس ملک‌زاده شهردار صدرا و همکاری خوب اداره کل  اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان شیراز و حمایت‌های مسعود رضایی نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی، بالاخره محل ایجاد آرامستان شهر صدرا مشخص شد.

با حضور  مهندس ملک‌زاده شهردار، دکتر حاجی‌پور رئیس شرکت عمران، مهندس دوانی، صادقی و ملک‌زاده اعضای شورای شهر، حجت‌الاسالام حسین نژادیان امام جمعه صدرا، مسعود رضایی نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس جلسه‌ای پیرامون برخی موضوعات مربوط به اراضی و املاک شهر صدرا در شرکت عمران شهر صدرا برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی همچون اختصاص زمین جهت ساخت آرامستان، جاده‌های دسترسی از مسیرهای باجگاه وقره پیری و سالن ورزشی صدرا مورد بحث قرار گرفت که خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها موافقت کردند مشکلات پیش روی این موارد برطرف گردد و در نخستین گام، زمینی به مساحت 30 هکتار از طرف سازمان اوقاف در اختیار شهرداری و شرکت عمران قرار گرفت تا پس از انجام امور قانونی عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

عباس ملک زاده شهردار صدرا با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی و تلاش شهرداری، شورای شهر، شرکت عمران صدرا و ستاد نماز جمعه در تاریخ شهر صدرا بی‌سابقه بوده است گفت: این همدلی باعث شده در یک سال گذشته پیگیری‌های فراوانی برای رفع موانع انجام شود و خوشبختانه شاهد این هستیم که انتظارات مردم به مرور در حال به نتیجه رسیدن است.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر صدرا این آمادگی را دارد که به سرعت عملیات اجرایی زیرساخت‌های آرامستان صدرا را شروع کند که پس از واگذاری زمین به شهرداری این کار انجام می‌گیرد و به مردم صدرا قول خواهیم داد تمامی مشکلات و کمبود‌ها را با حمایت شهروندان و مسئولان برطرف خواهیم کرد.        

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه