English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد

کشف بیش از ۱۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان طی 24 ساعت گذشته، یک تن و 172 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در فارس کشف شد.

کشف بیش از 1170 کیلوگرم موادمخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدعلی گودرزی گفت: بعد از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را به شیراز منتقل کنند، اقدامات اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان را در محور فیروزآباد - شیراز شناسایی و پس از اعزام به محل مورد نظر، یک دستگاه تریلی را توقیف کرده و در بازرسی از آن 672 کیلوگرم حشیش کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

گودرزی افزود: مأموران انتظامی شهرستان لامرد با کسب اطلاع از محل نگهداری مقادیری موادمخدر در یکی از روستاهای این شهرستان، موضوع را در دستور بررسی قرار دادند.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از پارکینگ ساختمان و همچنین خودرو پژو 405 پارک شده در آن مکان، 450 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند .

گودرزی همچنین با اشاره به اطلاع ماموران انتظامی شهرستان ممسنی از فعالیت یک قاچاقچی در این شهرستان، گفت: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی 50 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فارس تاکید دارد که ماموران پلیس با تلاش مداوم خود این استان برای فعالیت قاچاقچیان موادمخدر،‌ ناامن کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه