English

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

ادعای وزیر خارجه سعودی اقدامی عجولانه و در راستای سیاست آمریکا است

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادعای وزیر خارجه سعودی را اقدامی عجولانه و در راستای سیاست آمریکا دانست

ادعای وزیر خارجه سعودی  اقدامی عجولانه و در راستای سیاست آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد مهدی افتخاری با اشاره به ادعای اخیر وزیر خارجه عربستان مبنی بر تمایل کشورهای اسلامی برای برقراری روابط با اسرائیل گفت: این ادعاها بازی هایی است که آمریکا تدارک دیده تا مسیری که برای به رسمیت شناخته شدن اسرائیل طی می کند، به سرانجام برسد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: فلسطین سال ها از سوی اسرائیلی ها مورد جنایت قرار گرفته، سرزمین های آن غصب شده و تعداد زیادی از آنها از خانه و کاشانه خود آواره کشورهای دیگر شده اند.

وی افزود: اخیرا آمریکا قصد داشت با تغییر محل سفارت خود از تل آویو به قدس زمینه سازی برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس را فراهم کند که البته با انتقادات بسیاری در جامعه بین الملل روبرو شد.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادعای وزیر خارجه سعودی را اقدامی عجولانه و در راستای سیاست آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: عربستان با ظن اینکه رهبر کشورهای اسلامی است ادعاهایی دارد و برنامه ریزی کرده است تا تمامی کشورها را به سمت اسرائیل کشانده و ایران را تحت فشار قرار دهد، در حالی که نه تنها کشورهای مسلمان بلکه کشورهای غیراسلامی نیز اسرائیل را به جای فلسطین به رسمیت نخواهند شناخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی