English

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان:

مجموعه قضایی در کمک به توسعه استان همراه مدیران است

رئیس کل دادگستری گیلان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گفت: مجموعه قضایی استان با جان و دل متعهد است بدور از هرگونه اهمال، سستی و بی‌تفاوتی، برای کمک به توسعه همه جانبه استان تلاش کند و همراه مدیران باشد.

مجموعه قضایی در کمک به توسعه استان همراه مدیران است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد سیاوش‌پور  اظهار کرد: نیاز امروز استان تلاش همه جانبه مدیران برای تقویت زیر ساخت‌ها و رونق سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد اشتغال پایدار است که این مهم جز با همدلی و همراهی امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: شورای نظارت دادگستری متشکل از دستگاه‌های امنیتی، دیوان محاسبات، دادستانی و معاونت برنامه‌ریزی استانداری، ظرفیت مناسبی است که می‌تواند جنبه مشورتی و نظارتی خوبی برای مدیران داشته باشد.

رئیس کل دادگستری گیلان بیان کرد: مجموعه قضایی استان با جان و دل متعهد است بدور از هرگونه اهمال، سستی و بی‌تفاوتی، برای کمک به توسعه همه جانبه استان تلاش کند و همراه مدیران باشد.

سیاوش‌پور با بیان اینکه توسعه، بدون سلامت، مورد نظر و پسند هیچکس نیست، عنوان کرد: ما با تمام ظرفیت و تلاش علاقه مند هستیم همدلی، همگرایی و همپوشانی حداکثری با مدیران داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قانون که میثاق مشترک ملت است، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تمام ظرفیت خود آمادگی دارد جهت مشاوره و رفع ابهامات مختلف، همراه مسئولان باشد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه اگر قوه قضاییه در بحث اقتصاد مقاومتی و توسعه استان کنار مسئولان نباشد، خود مسئولان احساس نیاز خواهند کرد، گفت: حفظ حرمت و کرامت انسان‌ها بویژه مدیران بصورت پیش فرض مورد توجه ما است و باید رعایت شود.

احمد سیاوش‌پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع روزهای اخیر، اظهار کرد: بحمدا... با تدبیر، همدلی و همفکری شورای تأمین استان، به نحوی عمل شد که ضمن حفظ شأن و حرمت مردم، با کمترین خسارت‌ مالی و بدور از تلفات جانی، موضوع ختم به خیر شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور هوشمندانه مجموعه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم شریف استان بویژه شهررشت، گفت: همه باید از این داستان پند بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه