English

رئیس پلیس فتای استان اصفهان:

سارق اینترنتی در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت :فردی که از حساب یکی از شهروندان مبلغ 370 میلیون ریال بصورت اینترنتی برداشت کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سارق اینترنتی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس طی چندین فقره تراکنش مبلغ 370 میلیون ریال از حساب وی برداشت کرده بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسوول عنوان کرد: با بررسی های انجام گرفته متهم که از دوستان شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی افزود: با عنایت به اینکه شاکی و متهم رفت و آمد خانوادگی داشته اند لذا سارق از اعتماد شاکی به خود سوءاستفاده کرده و با داشتن اطلاعات بانکی وی در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از حساب او بصورت اینترنتی کرده است.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان  در پایان به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، دائماً حساب خود را چک کرده تا اگر از حساب شما ناخواسته مبلغی کسر گردیده آن را به پلیس گزارش دهید، سیستم پیامک بانک خود را فعال کنید تا از تراکنش های خود با خبر شوید ، رمزهای قوی و مطمئن برای حساب خود انتخاب نمایید، رمز خود را در فواصل زمانی مناسب تغییر دهید و از رمز بانکی خود به خوبی محافظت کرده و آن را برای دیگران بازگو نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی