English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

سرمایه گذاری وی‍ژه پلیس اصفهان در ایجاد فضای معنوی و قرآنی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تاثیر انس با قرآن کریم در موفقیت ماموران، از سرمایه گذاری ویژه به منظور ایجاد و گسترش فضای معنوی و قرآنی در بین نیروهای این فرماندهی خبر داد.

سرمایه گذاری وی‍ژه پلیس اصفهان در ایجاد فضای معنوی و قرآنی

به گزارش خبرگزاری موج  از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات منطقه ای قرآن کریم ناجا که به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، گفت: اگر ماموران بخواهند در ماموریت های سخت، پرتلاطم و پیچیده خود موفق شوند و در مقاطع تعیین کننده وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند لازمه آن توسل به قرآن و اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال های اخیر در زمینه گسترش فضای معنوی و قرآنی بین نیروهای انتظامی سرمایه گذاری خوبی کرده است اظهار داشت: ناجا به خوبی این موضوع را درک کرده و بر روی آن متمرکز شده چرا که اگر این موضوع به درستی پیاده شود ماموران پلیس ماموریت خود را نیز به خوبی انجام خواهند داد و موفقیت های بزرگ ناجا نیز دلیل واضحی بر این ادعاست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از جایگاه ممتاز این فرماندهی در فعالیت های قرآنی خبر داد و گفت: پلیس اصفهان در بین نیروهای مسلح توانسته رتبه اول را کسب کند و بیش از 4 هزار حافظ قرآن را در بین کارکنان و خانواده های آنان تربیت کرده که لازم است از تلاش های عقیدتی سیاسی این فرماندهی و همت کارکنان و خانواده های آنها تقدیر و تشکر کنم.

سردار معصوم بیگی از سرمایه گذاری ویژه پلیس اصفهان برای ایجاد فضای معنوی و قرآنی در بین کارکنان خبر داد و گفت: بی تردید هرچه در این بخش سرمایه گذاری کنیم در سلامت سازمان، خدمتگزاری بهتر به مردم، صیانت کارکنان و موفقیت در انجام ماموریت و عاقبت بخیری همکاران موثر خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در ابتدای انقلاب که تقریباً همه قدرت های جهان و منطقه متحد شده بودند تا این نظام نو پا را از بین ببرند مردم ایران با اتکا به خداوند متعال و توسل به قرآن و اهل بیت (ع) توانست در برابر این هجمه بزرگ مقاومت و ایستادگی کند و قطعاً توجه مردم به قرآن در این پیروزی بی تاثیر نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه