English

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا خراسان:

روزانه ۱۶۷۱۴ نفر با قطارهای رجای خراسان سفر می‌کنند

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا خراسان گفت: روزانه 33428 مسافر ورودی و خروجی در مسیرهای ریلی خراسان داریم که از این تعداد 16714 نفر با قطارهای رجا سفر می‌کنند.

روزانه 16714 نفر با قطارهای رجای خراسان سفر می‌کنند

محمدرضا بلالی ضمن بازدید از خبرگزاری موج خراسان رضوی در گفت‌‍‌‌وگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سراسر کشور در بخش مسافری فعالیت دارد و 50 درصد این فعالیت‌ها در خراسان بوده است و در بخش باری هم برنامه‌های آن در حال بررسی و ارزیابی بوده، اما هنوز اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه روزانه 86 رام قطار از خراسان تردد می‌کنند، افزود: از این تعداد 43 قطار آن و معادل 50 درصد قطارهای تردد شده مربوط شرکت حمل و نقل ریلی رجا خراسان بوده است و سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مسافران هم به حاکثر ممکن رسیده است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا خراسان با بیان اینکه روزانه 33428 مسافر ورودی و خروجی در مسیرهای ریلی خراسان داریم، خاطرنشان کرد: از این تعداد نیمی از آن‌ها ورودی و نیمی دیگر خروجی بوده است و از مجموع کل مسافران روزانه ریلی خراسان 16714 نفر با قطارهای رجا سفر می‌کنند.

بلالی تصریح کرد: در بخش ریلی برون‌شهری 10 شرکت بخش خصوصی فعال است که یکی از آن‌ها شرکت حمل و نقل ریلی رجا است و سهم ترددی و مسافری این شرکت با 9 شرکت فعال دیگر در این بخش برابری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 95 درصد قطارها سر ساعت درج شده در بلیت حرکت می‌کنند و تنها 5 درصد با تأخیر همراه هستند، تأکید کرد: میانگین زمانی این تأخیرها هم کمتر از یک دقیقه بوده است؛ همچنین تأخیرات ورودی هم به نسبت گذشته کاهشی بیش از 80 درصدی داشته و به حداقل ممکن رسیده است.
محمدرضا بلالی+موج

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا خراسان با تأکید بر اینکه کمترین میزان تأخیرهای قطارها در خروجی‌ها و ورودی‌ها در خراسان بوده است، گفت: برابر قانون در صورتیکه تأخیر به‌وجود آمده ناشی از عملکرد سیستم حمل و نقل ریلی باشد پس از 24 ساعت خسارتی معادل 50 درصد بلیت خریداری شده به مسافر پرداخت می‌شود و در بحث بودجه‌ای و اعتباراتی هم هیچگونه مشکلی نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی