English

رئیس شورای شهر یاسوج:

مردم از تبعیض ادارات ناراحت هستند / بدهکار میلیاردی را ول می‌کنند، به بدهکار ۲۰ هزار تومانی فشار می‌آورند

رئیس شورای شهر یاسوج گفت: مردم از تبعیض ادارات ناراحت هستند، به طوریکه فردی که میلیاردی بابت آب بدهی دارد، ول می‌کنند و به کسی که 20 هزارتومان بدهکار است، فشار می‌آورند.

مردم از تبعیض ادارات ناراحت هستند / بدهکار میلیاردی را ول می‌کنند، به بدهکار 20 هزار تومانی فشار می‌آورند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، هدایت اکبری در نشست مدیران وزارت نیرو که در هتل آزادی یاسوج با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شهردار یاسوج، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان این استان برگزار شد، با بیان اینکه بحث کمبود آب یکی از معضلات کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: همه یاسوج را به نام آبشار یاسوج می‌شناسند، اما الان این آبشار به بیغوله تبدیل شده است و آبشار بدون آب به درد چه می‌خورد.

وی با اشاره به تنش آبی در شهر یاسوج، اظهار داشت: دو دستگاه بیش از دو سال بر روی مالکیت چم‌گنجشکی با هم دعوا می‌کردند و یک سال آب و فاضلاب شهری دزدکی بیل مکانیکی می‌برد و کار می‌کرد. چه کسی باید پاسخگوی یک سال کم‌آبی مردم در شهر یاسوج باشد. این مردم، مردمی فهمیده هستند، و اعتراضات آنها به حق است، مردم خوب‌اند، مشکل از مسوولان است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه افزود:  شهرداری یاسوج همواره با دستگاه‌های خدمات رسان تعامل و همکاری زیادی دارد، و هر جا لازم بوده ما خودمان رفتیم، و ایستاده‌ایم تا دستگاه‌ها کارشان را انجام دهند.

وی افزود: تعامل و هماهنگی باید دو سویه باشد، همان‌طوری که دستگاه‌های خدمات رسان از ما انتظار همکاری دارند، شهرداری یاسوج نیز این انتظار را دارد. متأسفانه هر جا دستگاه‌های خدمات رسان پا گذاشتن روی گردن شهرداری، تا آخر فشار دادند و اغماض نکردند.

اکبری در ادامه با بیان اینکه مردم از تبعیض‌ها ناراضی هستند، تصریح کرد: متأسفانه دستگاه‌های تابع وزارت نیرو گاهاً بدهکاران میلیاردی را ول می‌کنند، اما فردی که ۲۰ هزار تومان بدهکار است، چنان به او فشار می‌آورند که نگران کننده است و مردم از این تبعیض ها ناراحت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: وقتی این شهر دچار تنش آبی است، پس باید دستگاه‌ها به گونه‌ای با هم تعامل و همکاری داشته باشند تا از این بحران بگذریم.

اکبری گریزی به وضعیت رودخانه بشار یاسوج زد و گفت: تنها پتانسیل شهر یاسوج، رودخانه بشار است و متأسفانه با کارخانه سنگ شکن شهرداری یاسوج برخورد کردند و این به این خاطر است که شهرداری یاسوج بی‌صاحب است نه به لحاظ فردی و یا اداری، به این جهت که اگر حساب دستگاهی بسته شد، معاون استاندار و ده‌ها فرد دیگری زنگ می‌زنند، اما هیچ کس به کمک شهرداری نمی‌آید.

وی در پایان خواست تا شهرداری همانند دستگاه‌های دیگر مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه