English

امام جمعه قم:

حزب مؤتلفه باید با استفاده از بسترهای مختلف به دنبال کادرسازی باشد

امام جمعه قم گفت: جذب افراد جدید و جوانان سبب پویایی بیشتر و نشاط این حزب اسلامی می‌شود؛ همانطور که امام خمینی(ره) با تشکیلات و مجموعه‌ای منسجم نهضت انقلاب اسلامی را دنبال کردند اکنون نیز حزب مؤتلفه باید با استفاده از بسترهای مختلف به دنبال کادرسازی باشد.

حزب مؤتلفه باید با استفاده از بسترهای مختلف به دنبال کادرسازی باشد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی تهران با اشاره به اینکه خداوند متعال با استفاده از برخی آیات قرآن کریم تفاوت میان جریان‌ها و گروه‌ها را معرفی می‌کند، اظهار کرد: ممکن است مسجدی ساخته شود که به ظاهر کاری پسندیده باشد، ولی با نیت کفر و برای ضربه زدن به اسلام ساخته می شود.

وی از حزب مؤتلفه اسلامی به‌عنوان یک حزب باسابقه نام برد و اضافه کرد: این مجموعه در ابتدا با گردهم آمدن سه هیئت مذهبی تشکیل شد و بازاری‌های متدین، مردم متقی و پیروان شخص حضرت امام خمینی(ره) را گردهم آورد.

آیت‌الله سعیدی بابیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی از ابتدا برای اندیشه‌سازی، کار تشکیلاتی و تربیت افراد برای مبارزه گام‌هایی را برداشته است، عنوان کرد: این حزب در دوران ابتدای تشکیل خود نیز برای کمک کردن به نیازمندان حرکت‌هایی را دنبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه حزب مؤتلفه اسلامی به‌شدت به امام خمینی(ره) وابسته بود، مطرح کرد: جذب افراد جدید و جوانان سبب پویایی بیشتر و نشاط این حزب اسلامی می‌شود؛ همان‌طور که امام خمینی(ره) با تشکیلات و مجموعه‌ای منسجم نهضت انقلاب اسلامی را دنبال کردند اکنون نیز حزب مؤتلفه باید با استفاده از بسترهای مختلف به دنبال کادرسازی باشد.

امام  جمعه قم تشکیل گروه مسلح برای دفاع از انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) را از دیگر دستاوردهای حزب مؤتلفه اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که عطر ایثار و شهادت کشور را فراگرفته است به شیوه مطلوب‌تری می‌توانیم افراد را به سمت آموزه‌های انقلابی هدایت کنیم.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: نهضت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، اذن خداوند متعال، رهنمودهای رهبری و همیاری مردم برای فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) تلاش می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه