English

آیت‌الله سعیدی:

دشمنان از رشد نیروهای مسلح بدون نیاز به کشورهای دیگر هراسان هستند

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه سیره و روش انقلاب اسلامی با سیره و روش دشمنان متفاوت است، گفت: دشمنان از اینکه نیروهای مسلح ایران بدون نیاز به کشورهای دیگر رشد کرده‌اند، هراسان هستند.

دشمنان از رشد نیروهای مسلح بدون نیاز به کشورهای دیگر هراسان هستند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در روز 19 دی‌ماه عنوان کرد: این یک افتخار بزرگ برای مردم قم است که هر ساله به دیدار رهبری مشرف می‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر فردی فکر کند که در پرتو حرکت‌هایی می‌تواند دستاوردهای نظام اسلامی را تضعیف کند در اشتباه است، چراکه حرکت انقلاب اسلامی با ریشه و متکی بر نیروی مردم است.

امام جمعه قم با بیان اینکه سیره و روش انقلاب اسلامی با سیره و روش دشمنان متفاوت است، عنوان کرد: دشمنان از اینکه نیروهای مسلح ایران بدون نیاز به کشورهای دیگر رشد کرده‌اند، هراسان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای منطقه در حالی بزرگ‌ترین قرارداد تسحیلاتی را با آمریکایی‌ها بسته‌اند که می‌دانند این سلاح‌ها برای آنها کاربردی نخواهد داشت.

امام جمعه قم یادآور شد: جمهوری اسلامی برای رفتار و عملکرد خود ارزش و صلابت قائل است و تا کنون با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود و مشارکت برخی از کشورهای اسلامی توانسته آمریکایی‌ها را از کشورهای مختلف بیرون و نقشه‌های آن‌ها را نیز از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه نزدیک شدن به بسترهای ظهور امام زمان(عج) را نشان می‌دهد، عنوان کرد: امیدواریم با عنایت امام زمان(عج)، رهنمودهای رهبری و استمرار حمایت‌های مردم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه