English

اعطای تسهیلات به طرح‌های بوم‌گردی در چالوس

استاندار مازندران از اعطای تسهیلات به طرح‌های رونق دهنده بخش بوم‌گردی در چالوس خبر داد.

اعطای تسهیلات به طرح‌های بوم‌گردی در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج،«محمد اسلامی» در جلسه شورای اداری چالوس با بیان اینکه کشور در دوران ممتازی از نظر جهانی و منطقه‌ای قرار دارد، اظهار کرد: استکبار جهانی از کوچکترین نقطه ضعف و حرکت کشور که از نگاه اعتراضی باشد یشترین استفاده را می‌کند تا به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه آمریکا سعی دارد با دیپلماسی و زور به منافع خود برسد، تصریح کرد: مردم ایران انقلاب نکردند که تابع آمریکا باشند و  امروز تمام حرکت دشمنان ناکام مانده است و نا آرامی های اخیر نشان دهنده این امر بود.

استاندار مازندران با قدردانی از مردم، فعالان و نخبگان استان که در زمان کوتاه موفق به متوقف کردن این جریان شدند، تصریح کرد: مازندران در حفاظت از انقلاب سربلند بیرون آمد.

اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد کار مردم را به تعویق بیاندازد و باید در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: با استفاده از امکاناتی که در اختیار است باید پاسخگوی نیازهای مردم بود که این امر نیازمند حرکت جهادی و تلاش جدی است.

وی خاطر نشان کرد: کسانی‌ که در کشور نارضایتی ایجاد کنند و یا علیه دولت حرف بزنند آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و این به ضرر کشور است.

استاندار مازندران درباره آزادراه تهران شمال و بخش باقیمانده آن، گفت: باید کاری کرد که اجرای این پروژه تسریع شود چرا که تاثیر بسیار فراوانی در کاهش زمان و ترافیک این مسیر دارد.

اسلامی با تاکید بر ادامه جاده ساحلی از چالوس تا انزلی، اظهار کرد: این امر موجب فراهم شدن اقتصاد غرب مازندران می شود.

وی در مورد مشکلات طرح‌های هادی روستایی نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسه‌ای برگزار شد و بنیاد مسکن متعهد شد که بازبینی لازم را داشته باشد تا خواسته‌های کشاورزان در قبال از دست دادن زمین درنظر گرفته شود.

استاندار مازندران گفت: تاکید استانداری بر ماندگاری روستائیان در محل زندگی خود جهت تثبیت جمعیت است و باید مورد حمایت نیز قرار گیرند.

این مسئول با اشاره به مشکل زباله و فاضلاب در چالوس اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا این مشکل از استان مازندران برطرف شود و در مورد پسماند نیز تفکیک از مبدا را باید آغاز کرد چرا که در این زمینه می‌توان اشتغالزایی کرد.

اسلامی با بیان اینکه چالوس یکی از شهرهای خوب مازندران در جذب گردشگر است، خاطرنشان کرد: زیباسازی و پاکسازی چالوس باید در دستور کار قرار بگیرد و برای گردشگر نیز جهت اقامت در این شهرستان جاذبه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در مورد آسیب‌های اجتماعی باید فقرزدایی به معنای کامل انجام شود اظهار کرد: برای کمیته امداد، بهزیستی و اداره کار تسهیلات خوداشتغالی و ارزان قیمت در نظر گرفته شد تا فقرزدایی و توانمندسازی گروه ضعیف جامعه نیز در دستور کار قرار بگیرد.

اسلامی یادآور شد: بوم‌گردی یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان چالوس است و از طرح‌های این حوزه  حمایت شده و تسهیلات ارزان قیمت داده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه