English

برگزاری جشن انقلاب در ۳۳ کانون مساجد ماسال در دهه فجر

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال از برگزاری جشن انقلاب در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن انقلاب در ۳۳ کانون مساجد ماسال در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین شهیدزاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال اظهار کرد: دوران انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور روزهای سخت اما خاطره‌انگیز برای مردم در راستای مبارزه با رژیم سفاک و خونخوار پهلوی است.

وی، انقلاب اسلامی ایران را متعلق به همه اقشار مختلف مردم دانست و افزود: دهه فجر فرصتی مغتنمی است تا دستاورها و اهداف بلند انقلاب و عزم ملت ایران اسلامی را در حفظ دستاورهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به مردم نشان دهیم و زبان فرهنگ و هنر ابزار مناسبی برای بیان این دستاورها است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال با بیان اینکه این نهاد هر ساله همزمان با فرا رسیدن دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند، گفت: ٣٣ کانون فرهنگی هنری مساجد روستایی و شهری این شهرستان همزمان با دهه فجر ویژه برنامه جشن انقلاب را برگزار می‌کنند.

شهیدزاده، برپایی نمایشگاه نقاشی، برگزاری عصر شعر انقلاب در سالن اداره ارشاد ماسال و جُنگ فجر در سالن آمفی تئاتر شاندرمن را از جمله برنامه‌های این نهاد دانست و تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن و برگزاری نقاشی با موضوع انقلاب در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر یک فرصت بسیار مناسب بزرگ و مبارکی است تا اندیشه‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای نظام و رویدادهای انقلاب را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم که این نهاد تمام سعی خود را در این راستا انجام می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه