English

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان:

دشمن برای راه اندازی جنگ اقتصادی در کشور برنامه ریزی می کند

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها به‌خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام تحریم‌های اقتصادی را علیه کشور پیاده می‌کنند.

دشمن برای راه اندازی جنگ اقتصادی در کشور برنامه ریزی می کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی گفت: فتنه اخیر سومین فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی را خدمت پدر، همسر، مادر، خانواده و همه وابستگان این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، گفت: این شهید تنها شهید مدافع انقلاب اسلامی در فتنه اخیر بود.

وی افزود: برخی مردم که باوجود همه مشکلات از جمله مسائل معیشتی، اقتصادی و بیکاری‌ در روزهای نخست برای نشان دادن اعتراض به صحنه آمده بودند به‌محض اینکه متوجه شدند عناصر ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقان می‌خواهند از این اعتراض بحق مردم سوءاستفاده کنند صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

سرلشکر جعفری گفت: نارسایی‌هایی در کشور داریم، اما پای انقلابمان هستیم و مردم ما همواره این را ثابت کرده و در آینده نیز بار دیگر ثابت می‌کنند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد :امیدواریم مسئولان و دولتمردان ما در بخش‌های مختلف همه همت خود را برای حل مشکلات اقتصادی مردم با توجه به بستر تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن به کار برده و به‌صورت مضاعف تلاش کنند تا بار این فشارها بر دوش مردم محروم و مستضعف وارد نشده و در آینده نزدیک مسائل و مشکلات برطرف بشود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه