English

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور :

واجدین شرایط وام روستایی مناطق زلزله‌زده را معرفی کرده‌ایم/ بانک‌ها کند عمل می‌کنند

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور از روند کند عقد قرارداد پرداخت تسهیلات به واحدهای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه توسط بانک‌ها انتقاد کرد.

واجدین شرایط وام روستایی مناطق زلزله‌زده را معرفی کرده‌ایم/ بانک‌ها کند عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، عزیز الله مهدیان در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: کار کارشناسی واحدهای تخریب‌شده و آسیب‌دیده تقریباً به اتمام رسیده است بیش از 20 هزار واحد به‌صورت 100 درصد تخریب‌شده که کار بازسازی این واحدها امسال باید آغاز شود.

معاون بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه حدود 20 هزار واحد که ساختمان‌های فرسوده‌ای دارند نیز باید تخریب و از نوساخته شوند، بیان کرد: شرایط این واحدها به‌گونه‌ای است که صاحبان آن‌ها می‌توانند فصل زمستان را در آن‌ها بگذرانند.

به گفته مهدیان کار تعمیر این واحدها آغازشده و تاکنون 10 هزار واحد با بانک‌ها عقد قرارداد کرده‌اند اعتبار موردنیاز برای پرداخت وام در نظر گرفته‌شده و مردم هم پای‌کار هستند، اما روند عقد قراردادها توسط بانک‌ها کند پیش می‌رود.

معاون بنیاد مسکن کشور بابیان اینکه ساختاری که باید بانک‌ها در شهرستان‌ها داشته باشند هنوز راه‌اندازی نشده است، افزود: پیشنهاد می‌دهیم هرکدام از بانک‌ها دو نفر از نیروهای خود را در ستادهای ما مستقر کنند تا با قرار دادن تجهیزات موردنیاز در اختیار آنان به روند کار سرعت ببخشند و یا اینکه بپذیرند ما مردم را از روستاها با وسیله نقلیه به بانک‌ها بیاوریم که البته این کار باعث ازدحام در بانک‌ها خواهد شد.

 وی ادامه داد: حدود 120 هزار تن آهن‌آلات نیاز داریم که تاکنون 15 هزار تن خرید کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه