English

آموزش توجیهی دهیاری ها برای برای اجرای طرح بوم گردی در آستارا

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از برنامه ریزی برای اجرای ۱۵۰ طرح بوم گردی در این شهرستان خبر داد.

آموزش توجیهی  دهیاری ها برای برای اجرای طرح بوم گردی در آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس رنجکش در دومین جلسه بوم گردی که با محوریت آموزش توجیهی برای دهیاری ها بر گزار شد، افزود: در فاز اول این طرح هر دهیاری باید پنج طرح در روستاهای تحت پوشش اجرایی نماید.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود ۳۱دهیاری در دو بخش مرکزی و لوندویل در اجرای فاز اول می توان ۱۵۰روستا را تحت پوشش قرار داد.

وی از دهیاران خواست تا با شناسایی علاقمندان و همچنین مکان ها و ساختمان های قابل اجرای این طرح متقاضیان را با راهنمایی های درست به سمت استفاده از این طرح اشتغالزایی هدایت کنند.

به گفته فرماندار آستارا اجرای طرح بوم گردی با توجه به قابلیت های آستارا می تواند علاوه بر ایجاد فرصت های جدید اشتغالزایی موجب رونق اقتصادی و فعال شدن کسب و کارهای مختلف در منطقه در کنار تزریق اعتبارات تسهیلاتی ناشی از این طرح در داد و ستدهای اقتصادی منطقه شود.

رنجکش گفت: استانداری گیلان تاکید ویژه ای بر اجرای این طرح در استان دارد و آستارا نیز باید بتواند از این موقعیت بهره مندی لازم را داشته باشد و نقش دهیاران در این زمینه بسیار مهم است.

وی افزود: تکمیل زنجیره خدمات گردشگری بویژه بازاریابی نقش مهمی در موفقیت اجرای طرح های اقتصادی بویژه حوزه گردشگری و بوم گردی دارد که در این میان باید با برقراری ارتباط با سایر واحدها نظیر آژانس های خدمات مسافری اقدامات لازم بعمل اید.

در این جلسه که با حضور بخشداران مرکزی و لوندیل برگزار شد رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا نیز توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای طرح و ساخت و سازها در حریم طرح هادی روستاها ارایه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه