English

مدیرکل ثبت‌ احوال استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۵۰ درصد کارکنان ثبت‌احوال از خانواده ایثارگران هستند

مدیرکل ثبت‌احوال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 درصد از جذب نیرو در ثبت‌احوال استان از فرزندان و خانواده ایثارگر و شهدا است.

بیش از 50 درصد کارکنان ثبت‌احوال از خانواده ایثارگران هستند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید محمدعلی تقوی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ایثارگران ثبت‌احوال استان کهگیلویه وبویراحمد که با حضور مشاور ریاست سازمان و مسئول هماهنگ امور ایثارگران ثبت‌احوال کشور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و مسئول کنگره شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: انسان از بدو ورود در کره زمین سعی بر همبستگی و تعامل داشته، تا وظایف اجتماعی را در طول زندگی خود سروسامان دهد، و ذات یکتاپرستی در وجود انسان‌ها بوده است.

تقوی بابیان اینکه با ظهور جهان اسلام حرکت مردم به سمت اسلام‌خواهی بود، گفت: کشور ایران از همان حرکت انقلاب‌گری شاهد اسلام‌خواهی بود، که طوفان جنگ از سوی استکبار جهانی در ایران رخ داد، و کشوری را برای خلق جنایت مأمور این تهاجم کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه با ورود اسلام‌خواهی در ایران فرهنگ حماسه در دفاع مقدس شکل گرفت، عنوان کرد: وقتی دفاع مقدس در هشت سال در مقابل تهاجم‌ها می‌ایستد، که مردم ایران با دستان خالی توان ایستادگی را در مقابل تفنگ، تانک و ظلم داشته‌اند، و جوهر پیروزی کشور ایران تفکرات معنوی بود.

تقوی بابیان اینکه امروز باید از آن ارزش‌ها به خوبی حفاظت کنیم و آن‌ها را پاس بداریم، اظهار داشت: هدف و آرمان‌های شهدا مقدس است، که باید به بهترین وجه ممکن از آن ارزش‌ها حفاظت و به نسل‎‌های آینده انتقال دهیم.

مدیرکل ثبت‌احوال استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت خانواده شهدا و ایثارگر در ثبت‌احوال استان، بیان کرد: چهار همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد، و بیشترین فعالیت ثبت‌احوال استان در حوزه رسیدگی به این خانواده‌ها بوده است.

وی بابیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگر بیشترین پست‌های مدیریتی ثبت‌احوال استان را دارند، افزود: بیش از 50 درصد کارکنان ثبت‌احوال استان خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند، که 12 نفر از آنان در اداره کل ثبت‌احوال، و 3 انتصاب معاونت‌ در این سازمان از خانواده شهدا و ایثارگری است.

تقوی با اشاره به اقدامات ثبت‌احوال استان در خصوص گرامیداشت روز جانباز، هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر، اظهار کرد: اولویت پست‌های مدیریتی به جانبازان و ایثارگران است، و همچنین کسر ساعت کاری جانبازان و ایثارگران ازجمله اقدامات این سازمان است.

وی بابیان اینکه جانبازان از تسهیلات بیمه تکمیلی بهره‌مند هستند، افزود: 60 درصد از جذب نیرو در ثبت‌احوال استان از فرزندان و خانواده ایثارگر و شهدا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه