English

قورچانی مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی محمد حسین قورچانی را به عنوان مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان منصوب کرد.

قورچانی مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمد حسین قورچانی دانش آموخته مدیریت کسب و کار (MBA) از دانشگاه تهران است پیش از این کارشناسی سازماندهی و طبقه بندی مشاغل در شرکت فولاد مبارکه را بر عهده داشته است.

وی همچنین در سوابق کاری خود سرپرستی روابط عمومی بنادر و فرودگاه کیش، مشاور سازماندهی و برنامه ریزی استراتژیک سازمان نظام مهندسی استان اصفهان، مدیریت بازرگانی در سازمانهای خصوصی، مشاور سرمایه گذاری های جسورانه، ، ارزیاب ارشد کانون های ارزیابی و توسعه مدیریت و کارشناسی قراردادهای بازرگانی در سازمان منطقه ازاد کیش را بر عهده داشته است.

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به محمد حسین قورچانی آورده است:

نظر به اهمیت و نقش خلاقیت و نوآوری در عرصه های عمومی و شهری جهت بهره گیری از نیروهای خلاق، ایجاد فرصت های خلاقیت و همچنین زمینه سازی و بسترسازی در این زمینه و با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با بخشهای مختلف و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و بموقع قوانین و مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت والای خویش را بکار گیرد.

پیش از این محمدعلی ایزد خواستی مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه