English

نماینده فلاورجان در مجلس:

وزارت نیرو کارگروه ملی احیای زاینده‌رود را ایجاد می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: وزارت نیرو کارگروه ملی احیای زاینده‌رود را ایجاد می‌کند.

وزارت نیرو کارگروه ملی احیای زاینده‌رود را ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،  حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی گفت: با قول مساعد وزیر نیرو و با حضور بخش خصوصی تا دو سال آینده طرح مهم تونل سد سوم کوهرنگ به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه کمبود آب دراین استان در حال تبدیل به یک چالش است، افزود: در این نشست نمایندگان استان اصفهان در مجلس مشکلات کمبود آب در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی  را مطرح کردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با اشاره به برگزاری نشست‌هایی با معاون اول رییس جمهور و وزیر سابق نیرو گفت: در این نشست مقرر شد کارگروه ملی احیای زاینده رود و رسیدگی به مشکلات آب شرب و کشاورزی استان اصفهان تشکیل شود.

وی افزود:  وزارت نیرو برای حل بحران آب در استان‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های جدی دارد که در جلسات شورای عالی آب و در نشست با رئیس جمهور نیز پیگیری و مطرح شده است.

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه بخش خصوصی آمادگی دارد، سد تونل سوم کوهرنگ را که هم اکنون  احداث آن به دلایلی متوقف است را به عهده گیرد، گفت: چنانچه روند ساخت این سد با بودجه‌هایی که دولت به صورت قطره‌چکانی طرح در نظر می‌گیرد، ادامه یابد ساخت آن سال‌ها ادامه خواهد داشت و به نتیجه نمی رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ساخت سد تونل سوم کوهرنگ را خواست همه مردم استان اصفهان و یکی از ضرورت‌های آبی استان بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه