English

مهرداد بائوج لاهوتی:

باید مطالبات به حق مردم از حرکات تخریب‌گران تفکیک شود/صدای مردم باید شنیده شود

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در تحلیل‌ها و برخوردها باید مطالبات به حق مردم از حرکات تخریب‌گران تفکیک شود و به خواسته‌های مردم نیز جامه عمل بپوشانند.

باید مطالبات به حق مردم از حرکات تخریب‌گران تفکیک شود/صدای مردم باید شنیده شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به فرمایشات روز (سه شنبه، 19 دی) مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف قم به مناسبت سالگرد قیام 19دی که درباره تحلیل وقایع اخیر کشور بود، گفت: آمریکا و حکومت های غربی که در امور داخلی جمهوری اسلامی دخالت می‌کنند؛قطعا هنوز ملت ایران را نشناختند، در حالی که ملت ما شناخت کافی در مورد آنها دارند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نقش آمریکایی‌ها درجنگ هشت ساله،حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران و تحمیل 17 هزار شهید ترور، تصریح کرد: با این حال ملت ایران در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده‌اند، ایشان به خوبی ناآرامی‌های اخیر را تشریح کردند؛ زیرا ازسویی مطالباتبه حق مردم مطرح شد و از سوی دیگر عده‌ای سوء استفاده اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه صدای مردم باید شنیده شود، افزود: صدای اعتراضات مردم و حضور آنها سبب شفافیت برداشت 11 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی شد؛ اما متاسفانه عده‌ای فرصت طلب از اعتراضات مردمی سوءاستفاده و حرکت‌هایی خلاف شأن نظام جمهوری اسلامی انجام دادند.

لاهوتی ادامه داد: در میان اعتراضات عده‌ای از جوانان با معترضان همراه شدندکه قطعا گفت‌وگو با آنها نتیجه بخش خواهد بود؛ اما گروهی هم آگاهانه به میان معترضان رفته و اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کردند، بنابراین ریشه‌های اختلاف افکنی را باید شناسایی و با آنها برخورد کرد.

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در تحلیل‌ها و برخوردها باید مطالبات به حق مردم از حرکات تخریب‌گران تفکیک شود و به خواسته‌های مردم نیز جامه عمل بپوشانند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هیچ گاه اجازه دخالت آمریکایی‌ها و سعودی‌ها در امور داخلی کشور را نخواهند داد و همانند گذشته پرقدرت در مقابل هر نفوذی ایستادگی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه