English

فرماندار شفت:

اعتمادسازی گام نخست گسترش تعاونی ها بین مردم است

محمدرضا محسنی در کارگاه آموزشی راه اندازی تعاونی توسعه و عمران روستایی گفت: اعتمادسازی گام نخست گسترش تعاونی ها بین مردم است.

اعتمادسازی گام نخست گسترش تعاونی ها بین مردم است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی در کارگاه آموزشی راه اندازی تعاونی توسعه و عمران روستایی اظهار کرد: دهیاران مدیران اجرایی در سطح روستاها و بازوان پرتوان دولت در روستاها محسوب می شوند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی برای آشنایی با  ساز و کار  تعاونی توسعه و عمران روستایی  تشکیل شده است گفت: دهیاران و شوراهای های اسلامی در تبیین اهداف این تعاونی در روستاها  می توانند نقش ویژه ای  را ایفا کنند و زمینه اعتماد سازی و مشارکت های عمومی را فراهم آورند.

 وی با بیان اینکه  با جمع آوری سرمایه های کوچک و تبدیل کردن آن به سرمایه های بزرگ می توان فرصت های خوبی برای توسعه و عمران روستایی ایجاد کرد افزود: تعاون یکی از آموزه های دینی و مذهبی ما است و در  قانون اساسی کشورمان نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

فرماندار شفت با بیان اینکه توسعه تعاونی ها در روستاها باعث بهره برداری از ظرفیت های این شهرستان در حوزه تولید و اشتغال خواهد شد افزود:  اعتماد سازی گام نخست گسترش تعاونی ها در بین مردم است که برای موفقیت و بهره وری باید همواره مورد نظارت های مستمر دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

وی  با بیان اینکه شهرستان شفت ظرفیت های بسیار خوبی در گردشگری و بوم گردی دارد افزود: تعاونی توسعه و عمران روستایی می تواند از این ظرفیت بهره برداری کند.

محسنی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی توسعه و عمران روستایی در شفت با سرمایه اولیه ۳۰۰ میلیون تومانی در ماه های آتی راه اندازی و آغاز به کار خواهد کرد افزود: قیمت پایه برای هر سهم 15 هزار تومان در نظر گرفته شده که قابل عرضه به شخصیت های حقیقی و حقوقی در چارچوب اساس نامه و قانون های مربوطه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه