English

فرماندار بندرانزلی:

تکریم و تعظیم خانواده مکرم شهدا بر همه واجب است

در راستای تکریم و رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا، نشست صمیمی فرماندار و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با همسران شهدا در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

تکریم و تعظیم خانواده مکرم شهدا بر همه واجب است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میر شمس مؤمنی زاده فرماندار بندرانزلی در این دیدار به جایگاه والای شهدا اشاره نمود و گفت: در همه جوامع بشری با توجه به فرهنگ آن جامعه و ارزشهای حاکم برجامعه اموری از اهمیت، حساسیت و تقدس بیشتری برخوردار است و در میهن اسلامی ما یکی ازاین امور که در رأس قرار دارد مقام شهید و خانواده عزیز شهدا و جامعه ایثارگری است و این ارزش و ارج گذاری مسئولیت را برای همه کارگزاران اجرائی نظام که عهده دار خدمات رسانی برای عموم مردم هستند پررنگ تر وسنگین تر می کند.

فرماندار بندرانزلی افزود: اعتقاد داریم بقای جمهوری اسلامی و تداوم اهداف وآرمان های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار و افتخاراتی که نصیب این کشور شده همه رامدیون شهدا و خانواده های گرانقدرشان هستیم.

وی به نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به خانواده معظم شهدا اشاره نمود و افزود: تکریم و تعظیم خانواده مکرم شهدا برهمه واجب است و در نظام جمهوری اسلامی همه دستگاهها باید با بنیاد شهید که از وجود با برکت شهدا از قداست برخوردار است همراهی داشته باشند.

مومنی زاده با بیان اینکه انصافاً در سطح استان و شهرستان ها شاهد تلاشهای خوب عزیزان این نهاد هستیم گفت: این دیدارها فرصتی است تا از نزدیک با شما آشنا شویم و در خدمت رسانی شایسته به شما بهتر عمل نمائیم تا بتوانیم رضایت شما را کسب کنیم ،که خشنودی تان افتخاری برای ما است و کسب این افتخار با عمل تحقق می پذیرد نه حرف و شعار.

مومنی زاده حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را با وحدت عنوان نمود و گفت : حضرت امام خمینی (ره) در همه حال مارا به وحدت و در کنار هم بودن توصیه می کرد تا آرمانهای انقلاب به ثمر برسد وکشور  پیشرفت و توسعه را شاهد باشد و این تحقق نمی یابد مگر خدمت صادقانه به مردم خصوصاً خانواده های گرانقدر شهدا توسط همه اندیشه های سیاسی جامعه که در مسیر ارزشها گام برمی دارند و اگر چنین نشود به اهداف والای انقلاب نخواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه