English

استاندار هرمزگان:

الزام بانک های هرمزگان از سوی استاندار به پرداخت سریع تسهیلات رفع موانع تولید

استاندار هرمزگان خواستار تعیین تکلیف و پرداخت سریع تسهیلات رفع موانع تولید توسط بانک های هرمزگان شد.

الزام بانک های هرمزگان از سوی استاندار به پرداخت سریع تسهیلات رفع موانع تولید

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی در شصت و نهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، اظهار داشت: بانک های هرمزگان موظف هستند تمامی طرح ها و واحدهای تولیدی معرفی شده جهت دریافت تسهیلات رفع موانع تولید در هرمزگان را تا پایان دی ماه تعیین تکلیف کرده و تسهیلات را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: وضعیت تمامی متقاضیانی که از طریق سامانه بهین یاب جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند باید مشخص شود و متقاضیان نیز جهت تعیین تکلیف پرونده های خود به بانک های معرفی شده، مراجعه کنند.

استاندار هرمزگان از تصویب پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید به 16 واحد و طرح تولیدی در شصت و نهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان خبر داد و افزود: این تسهیلات در مجموع بالغ بر 26 میلیارد تومان است که به 16 واحد پرداخت می شود.

همتی به دیگر مصوبه این نشست مبنی بر پرداخت تسهیلات تکمیل شهرک حمل و نقل بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: بر این اساس 90 میلیارد تومان تسهیلات جهت تکمیل شهرک حمل و نقل بندرعباس پرداخت می شود.

وی گفت: شهرک حمل و نقل بندرعباس یک شهرک مجهز، مدرن و منحصر بفرد در سطح کشور محسوب می شود که با توجه به نزدیکی به بندر شهید رجایی تکمیل کننده زنجیره حمل و نقل کالا از این بندر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه