English

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز:

ارزش سهام سهامداران شرکت پدیده شاندیز ۵۰۰ درصد افزایش می‌یابد

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: در جهت حمایت از سهامداران شرکت پدیده شاندیز افزایش ۵۰۰ درصدی ارزش سهمیه‌ها را لحاظ کرده‌ایم که به‌طور میانگین هر سهم به ۶ سهم و از ۱۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان افزایش می‌یابد.

ارزش سهام سهامداران شرکت پدیده شاندیز ۵۰۰ درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، ابوالفضل انتظاری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: گروه شرکت‌های پدیده شاندیز شامل ۱۴ شرکت بوده که هر کدام از آن‌ها به‌صورت تخصصی در بخش‌های هلدینگ، انبیه و ساختمان، تجارت و الکترونیک کیش، پدیده شاندیز کیش، شرکت پارسیان و موسسه پشتیبانی سهام فعال هستند.

وی افزود: در شرکت توسعه در ماه‌های آینده سه کار را از نگاه سهامداری دنبال می‌کنیم و در گام نخست سهام تعدیل را اجرا خواهیم کرد و حسابرسی شرکت‌ها هم انجام شده است و هم‌اکنون نیز در حال بررسی شرکت‌های توسعه و اقمایی هستیم.
مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با بیان اینکه در شرکت توسعه سهامداران امکان خرید و فروش و همچنین نقل و انتقال را ندارند، خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها به دلیل مسائلی همچون بورس بوده است و با توجه به شرایط خاص پروژه‌های پدیده شاندیز به دنبال راهکاری در جهت خرید و فروش و همچنین نقل و انتقال هستیم.
انتظاری تصریح کرد: براساس ضوابط قانونی مصوب سال ۸۴ مجلس شورای اسلامی تمام شرکت‌ها شامل این مسئله می‌شوند و فقط مربوط به این مجموعه نیست و برای اینکه بخواهیم وارد بورس شویم باید شرایط فراهم شده و به تایید بورس هم برسد.
وی تا‌کید کرد: در بخش ابنیه و ساختمان یک افزایش سرمایه‌ای در اواخر دی ماه امسال خواهیم داشت و مجمع انبیه و ساختمان در ۸ دی ماه امسال جلسه‌ای را برگزار کرد که‌ خروجی آن واگذاری اختیارات به مدت ۵ سال بوده است و در جلسه آینده هیئت مدیره هم در رابطه با موضوع بودجه و مبلغ افزایش سرمایه که تا این مرحله ۹۳۷ میلیارد تومان بوده است خواهد بود.
مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز  با بیان اینکه سهامدار عمده شرکت انبیه شرکت توسعه است، گفت: می‌خواهیم ضمن پیگیری مطالبات و به صفر رساندن بدهی موجود ابنیه به توسعه، افزایش جذب سرمایه را در انبیه داشته باشیم.
انتظاری گفت: در جهت حمایت از سهامداران افزایش ۵۰۰ درصدی سهمیه‌ها را داشته‌ایم که به‌طور میانگین هر سهم به ۶ سهم و از ۱۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان افزایش می‌یابد و سهامداران در این مرحله هیچ آورده‌ای نخواهند داشت و به‌صورت یک طرفه این افزایش سهم برایشان محاسبه می‌شود.
وی افزود: سامانه ‌ثناپ از امروز به‌مدت ۶ روز بسته می‌شود تا نقل و انتقالی در این مدت صورت نپذیرد و سرمایه ثبت شده هم از ۱۸۷۵ میلیارد ریال به ۱۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند و تعداد سهام از یک میلیارد ۸۷۵ میلیون سهم به ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون سهم افزایش می‌یابد.
مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با اشاره به اینکه ارزش هر سهم ۳۳۷۵ تومان به ۳۸۷۵ تومان افزایش می‌یابد، بیان کرد: ارزش کارشناسی بلوک ۶ سهمی  ۳۸۷۵ می‌شود که افزایشی ۵۰۰ تومانی را برای هر سهم به همراه دارد و قیمت کارشناسی کارشناس رسمی دادستانی از سهام ما با احتساب افزایش سرمایه جدید و به همان نسبت افزایش می‌یابد.
انتظاری تصریح کرد: مجمع عمومی انبیه و ساختمان با حضور سهامداران در اواخر امسال برگزار می‌شود و در این جلسه تصمیمات جدیدی با در نظر گرفتن خواسته سهامداران و اعضای مجمع اخذ خواهد شد؛ همچنین برای شرکت توسعه یک مجمع فوق‌العاده در تیر ماه سال آینده برگزار خواهد شد و اعضای منتخب هیئت مدیره آن هم معرفی خواهند شد و اعضای هیئت مدیره این مجموعه نیز از ابتدای سال ۹۵ توسط ستاد تدبیر انتخاب می‌شوند و در سه ماهه اول هر سال این اعضا انتخاب می‌شوند.
وی تاکید کرد: هم‌اکنون عرضه و فروش سهام به حداقل رسیده و در حال حاضر خریدار به اندازه کافی داریم و سهام قابل توجه نداریم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی