English

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفند در کرمانشاه؛

تاکنون ۳۷۵۱ کرمانشاهی در رویداد قرآنی شرکت کرده‌اند/ مهلت ثبت‌نام تا پایان دی‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، 10 اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار و تا این لحظه 3751 نفر برای حضور در این رویداد قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند.

تاکنون 3751 کرمانشاهی در رویداد قرآنی شرکت کرده‌اند/ مهلت ثبت‌نام تا پایان دی‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه حجت‌الاسلام رحیم جعفری در نشست مشترک خبری با مدیرکل اوقاف و امور خیریه بابیان این مطلب که امسال برای اولین بار آزمون سراسری قرآن کریم به‌صورت مشترک توسط وزارت ارشاد و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، ابراز داشت: امسال برای اولین بار تمام مؤسسات سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این آزمون حضور خواهند داشت.

وی سه گروه قرآن آموزان، مربیان قرآنی و مدیران مؤسسات قرآنی را واجدان شرایط برای حضور در مسابقه سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت  www.quranedu.irاز تاریخ 18 آذر تا پایان دی‌ماه سال جاری مراجعه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری این آزمون در چهار موضوع حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل‌بیت (ع) و انس با قرآن خبر داد و اظهار کرد: رشته‌های جزئی برگزاری این آزمون 24 رشته و زمان برگزاری آزمون 10 اسفندماه سال جاری در مرحله کتبی و از 12 تا 17 اسفند نیز به مدت پنج روز مرحله شفاهی مسابقات برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری، شورای شهر، دانشگاه آزاد، صداوسیما و آموزش‌وپرورش جهت  برگزاری هرچه بهتر این رویداد قرآنی، خاطرنشان ساخت: تا این لحظه 3751 نفر در این مسابقات در سطح استان شرکت کرده‌اند که از این تعداد 2827 نفر زن و 924 نفر مرد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی