English

رئیس هیئت مدیره بازار رضا(ع):

شاهد یک مدیریت جهادی در بحث زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی بازار رضا(ع) نبوده‌ایم

رئیس هیئت مدیره بازار رضا(ع) گفت: در این مجموعه زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی تعبیه نشده است و با وجود پیگیری‌های مکرر شاهد یک مدیریت جهادی در این خصوص نبوده‌ایم.

شاهد یک مدیریت جهادی در بحث زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی بازار رضا(ع) نبوده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محسن جاویدی در جلسه با شهردار مشهد اظهار کرد: بازار رضای مشهد در سال ۱۳۵۵ توسط آرشیتکت معروف داریوش بوربور طراحی و زیر نظر وی ظرف یازده ماه بهصورت فرس‌ماژر و در دو طبقه ساخت و احداث شده‌ و با توجه به حجم زیاد توریست‌ها و زائران شهر مشهد، تجارت در این شهر از گذشته رونق فراوانی داشته است.

وی افزود: از جمله مراکز تجاری این شهر، می‌توان به بازار رضا(ع) اشاره کرد و این بازار یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائران و گردشگران به شمار می‌آید و مجتمع بازار رضا(ع) در نزدیکی مجموعه اماکن منتهی حرم مطهر رضوی، در ضلع شرقی خیابان امام رضا(ع) (میدان بیت‌المقدس) و ضلع غربی خیابان ۱۷ شهریور (میدان ۱۷ شهریور) واقع شده و با ساختار سنتی و مغازه‌های متعدد، محل خرید، فروش و تجارت زائران و مجاوران امام رضا(ع) بوده است.
رئیس هیئت مدیره بازار رضا(ع) با بیان اینکه بخشی از طرح نوسازی بازار رضا(ع) انجام شده است، گفت: در حال حاضر نرده‌کشی‌ها و کف‌سازی‌ها تمام شده و هم‌اکنون در حال زیباسازی این فضا هستیم و یکی از مشکلات در بحث نمازخانه است و حتی یک سرویس بهداشتی وجود ندارد و تنها چند آبخوری محدود آن هم برای کسبه و مراجعان زیاد دارد.
جاویدی با بیان اینکه در این مجموعه زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی تعبیه نشده است و با وجود پیگیری‌های مکرر شاهد یک مدیریت جهادی در این خصوص نبوده‌ایم، گفت: مسئولان سابق و فعلی شهرداری‌های مناطق ۶، ۷ و ثامن مشهد وعده‌هایی را برای ساخت نمازخانه، فضای فرهنگی و ۱۸۰ چشمه سرویس بهداشتی دادند که هنوز اقدامی صورت نپذیرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه