English

بازدید استاندار کردستان از بزرگترین پروژه ورزشی شهر سنندج

تأکید بهمن مرادنیا بر اتمام سالن شش هزار نفری سنندج تا هفته دولت سال آینده

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در بازدید از سالن شش هزار نفری سنندج بر اتمام پروژه شش هزار نفری سنندج با کمک منابع استانی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا هفته دولت سال 97 تأکید کرد.

تأکید بهمن مرادنیا بر اتمام سالن شش هزار نفری سنندج تا هفته دولت سال آینده

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، استاندار کردستان همراه با مدیرکل ورزش و جوانان استان از سالن شش هزار نفری سنندج بازدید کرد.

استاندار کردستان در این بازدید گفت، تکمیل و تسریع در احداث سالن شش هزار نفری سنندج یکی از نیازهای اصلی و اولویت های مهم در کردستان است.

بهمن مرادنیا در ادامه افزود، با توجه به عدم سالن مناسب در مرکز کردستان نمی توان میزبانی رقابت های بین المللی و مناسبی را بر عهده گرفت و این موضوع در وضعیت ورزش استان تأثیر بسزایی داشته است.

مرادنیا به کمک استان جهت احداث سالن شش هزار نفری سنندج اشاره کرد و گفت، با توجه به برگزاری جلسه اخیر با وزیر ورزش و جوانان تکمیل این پروژه ورزشی از محل منابع استانی در کنار اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام می شود.

بهمن مرادنیا در ادامه گفت، با توجه ارزیابی های صورت گرفته تکمیل این پروژه در حال حاضر یکی نیازهای اصلی استان کردستان در بخش ورزش به شمار می رود.

وی در پایان به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: با تلاش دولت و مسوولان ورزش کشور در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این پروژه را تا هفته دولت سال 97 به سرانجام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه