English

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار اولین جشنواره رسانه و اعتیاد در کردستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اولین جشنواره استانی رسانه و اعتیاد در کردستان تا 30 دی‌ماه جاری خبر داد و گفت: هدف ما حساس کردن رسانه‌ها برای ایجاد یک جریان رسانه‌ای علیه اعتیاد و اطلاع‌رسانی بیشتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد است .

تمدید مهلت ارسال آثار اولین جشنواره رسانه و اعتیاد در کردستان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، سلیم کریمی امروز شنبه ۱۶ دی‌ماه در جلسه نشست خبری با اصحاب رسانه استان از برگزاری جشنواره استانی رسانه و اعتیاد ویژه رسانه‌های مکتوب (نشریات و خبرگزاری‌های) در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود و در واقع کارزار مبارزه با مواد مخدر است .

وی کل بودجه برگزاری این جشنواره را 10 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد و افزود: جشنوار رسانه و اعتیاد با هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، موسسه فرهنگی هنری تروسکه سنندج، افق و موسسه رسانه‌ای کرده واری و با همکاری خانه مطبوعات استان کردستان برگزار می شود .  

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان بیان کرد: لینک این جشنواره در پایگاه خبری کورد فستیوال موجود است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این لینک مراجعه کنند .  

وی از ارسال 24 اثر به این جشنواره خبر داد و بیان کرد: این آثار برای استان فرهنگی کردستان،کم است و انتظار داریم که مشارکت رسانه‌های استان در این جشنواره بیشتر شود .  

سلیم کریمی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 30 دی‌ماه جاری خبر داد و گفت: هدف ما حساس کردن رسانه‌ها برای ایجاد یک جریان رسانه‌ای علیه اعتیاد و اطلاع‌رسانی بیشتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد است . 

وی بیان کرد: این جشنواره امسال در سطح کشور برگزار نشده است و ما در صددیم که با برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت این جشنواره در استان، به یک برند در کشور تبدیل شویم که این مهم نیازمند حضور و حمایت رسانه ها و مطبوعات استان است.

وی با بیان اینکه کردستان تنها استانی است که در حوزه اعتیاد کتاب بومی چاپ کرده است، افزود:  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان تا کنون در این حوزه 3 کتاب به زبان بومی را چاپ کرده و از سه کتاب دیگر نیز برای چاپ حمایت کرده است.

کریمی اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، یادداشت، مقاله، طنز و کاریکاتور در دو بخش و الزاماً سه اثر در هر بخش به این جشنواره ارسال کنند . 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با اعلام اینکه تمامی آثاری که از فروردین‌ماه سال گذشته تا ۲۵ دی‌ماه جاری در رسانه‌های مختلف به چاپ رسیده، مجوز شرکت در این جشنواره را دارند خاطرنشان کرد: فعالان رسانه‌ای استان برای ثبت‌نام، ارسال آثار و اطلاع بیشتر از آیین‌نامه اجرایی این جشنواره می‌توانند به آدرس kurdfestival.ir   مراجعه کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه