English

استاندار خوزستان؛

شرایط بی آبی خوزستان نیروگاه‌های برق آبی استان را دچار مشکل می کند

استاندار خوزستان گفت: شرایط بی آبی در خوزستان به نحوی است که امکان دارد نیروگاه های برق آبی استان در تابستان نتوانند کار کنند لذا باید تولید برق و نیرگاه های سیکل ترکیبی و گازی را مدیریت کنیم.

شرایط بی آبی خوزستان نیروگاه‌های برق آبی استان را دچار مشکل می کند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار داشت: بسیاری از کشاورزان با وجود بی‌ آبی هایی که در استان وجود دارد اقدام به کشت کردند چرا که جز کشاورزی کار دیگری ندارند و معیشت آن ها تنها از راه کشاورزی تامین می شود.

وی با اشاره به اختلافاتی که به خاطر بی آبی گریبان گیر کشاورزان استان شده است گفت: فرمانداران برخی شهرستان‌ها، جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق خوزستان لازم است کمیته‌های مشترکی تشکل دهند و به دور از همه مسایل قومی دست به دست هم داده و عدالت را برقرار کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: شرایط بی آبی در خوزستان به نحوی است که امکان دارد نیروگاه های برق آبی استان در تابستان نتوانند کار کنند لذا باید تولید برق و نیرگاه های سیکل ترکیبی و گازی را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: خوزستان به عنوان معین منطقه 18 شهرداری تهران در زمان وقوع زلزله احتمالی قرار گرفته است که ضرورت تقسیم بندی وظایف و معرفی ظرفیت های استان در این حوزه بسیار مهم است.

شریعتی با بیان اینکه به تعداد نیروهای آموزش دیده و چگونگی افزایش خدمت رسانی به هموطنان در دیگر استان ها توضیح داد: سهم هر دستگاه از نظر امکانات باید مشخص و بر آن ها نظارت شود.

وی عنوان کرد: 4 روستا در شهرها ایذه، اندیمشک، باغملک، دزفول و مسجدسلیمان در معرض خطر رانش زمین قرار دارند که باید طرح های اجرایی از سوی بنیاد مسکن آماده شود و دیگر دستگاه ای اجرایی مرتبط با جابجایی این روستاها نباید کوتاهی کنند چراکه در صورت بروز مشکل میتواند تبعات اجتماعی در نظام داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه