English

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران؛

ثبت یک رکورد جهانی در مهار آتش چاه رگ سفید

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در ۵۸ روز یعنی ۲ روز کم‌ تر از برنامه پیش بینی شده آتش دکل چاه رگ سفید را مهار کنیم و موفق به ثبت یک رکورد جهانی در این زمینه شدیم.

ثبت یک رکورد جهانی در مهار آتش چاه رگ سفید

به گزار شخبرگزاری موج خوزستان، سپهر سپهری مدیر، عامل شرکت ملی حفاری ایران بیان داشت: ما برای مهار آتش این چاه 3 برنامه موازی پیش بینی کردیم که در برنامه نخست مهار آتش در 45 روز تعیین شد.

وی احداث چاه‌های جدید در 60 و 80 روز را دو برنامه دیگر برای مهار آتش برشمرد و گفت: بعد از بررسی برنامه‌ها و آغاز عملیات مهار آتش ما برنامه دوم را برای مهار انتخاب کردیم و توانستیم در 58 روز یعنی 2 روز کم‌تر از برنامه پیش بینی شده آتش این دکل را مهار کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره شیوه‌های مهار آتش، به‌ویژه مهار از سطح عنوان کرد: این شیوه مشکلاتی مانند فوران آتش را در پی داشت و به همین دلیل این عملیات در مهار آتش رگ سفید غیرممکن بود.

سپهری با اشاره به ذهنیت برخی از افراد در جامعه مبنی بر تأخیر در مهار آتش و نبود تخصص و تکنولوژی در مهار آتش افزود: با توجه به برنامه دوم برای مهار آتش و اجرای کامل برنامه قبل از زمان پیش بینی شده ما موفق به ثبت یک رکورد جهانی در این زمینه شدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه