English

در سه‌ماهه پایانی سال جاری؛

ذره‌بین تعزیرات حکومتی بر عملکرد آرایشگاه‌های زنانه سطح کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در ایام سه‌ماهه پایانی سال با اعزام گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و اتحادیه مرتبط بر عملکرد بهداشتی و هزینه‌ای آرایشگاه‌های زنانه سطح شهر نظارت می‌شود.

ذره‌بین تعزیرات حکومتی بر عملکرد آرایشگاه‌های زنانه سطح کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، جودکی هدف از اجرای طرح را پیشگیری، فرهنگ‌سازی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح نظارتی برخورد با تخلفاتی از قبیل نداشتن پروانه کسب (جواز)، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، دخالت در امور پزشکی عدم استفاده از مواد استریل ، عدم نصب گواهینامه‌های مهارتی ، فروش لوازم‌آرایشی و بهداشتی تقلبی ، تاریخ‌مصرف گذشته ، گران‌فروشی ، عدم نصب نرخ نامه مصوب، تداخل صنفی ، عدم ارائه برگ خرید و ... نظارت و اعمال می‌گردد.

وی عرضه و نگهداری غیرمجاز لوازم‌آرایشی و بهداشتی خارجی و قاچاق را در آرایشگاه‌های زنانه مهم عنوان کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای از آرایشگاه‌های زنانه اقدام به فروش لوازم‌آرایشی و بهداشتی خارجی غیرمجاز می‌نمایند که گذشته از بی‌کیفیت بودن، تقلبی و قاچاق این کالاها، آرایشگاه‌ها را به فروشگاه‌های بدون مجوز و غیرقانونی تبدیل نموده که در صورت مشاهده با این واحدها برخورد جدی به عمل خواهد آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه تصریح کرد: در اجرای این طرح در ابتدا بااطلاع رسانی سپس اعزام گشت مشترک سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی کنترل و نظارت می‌شوند و در صورت مشاهده تخلف برای واحد متخلف پرونده تشکیل می‌گردد و پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌گردد.

وی اعلام داشت: مردم و شاکیان می‌بایست شکایات خود از واحدهای صنفی و همچنین آرایشگاه‌ها را به سامانه 300000135 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه