English

تشرف ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد به حرم مطهر رضوی

با تلاش معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و همراهی خادمان بارگاه منور رضوی 400 مددجوی کمیته امداد در قالب طرح «یا معین الضعفاء(ع)» به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

تشرف 400 مددجوی کمیته امداد به حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، رئیس اداره امداد و تسهیلات زائران آستان قدس رضوی گفت: این گروه از زائران ضمن زیارت مضجع منور و بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این آستان کبریایی، میهمان خوان با برکت امام مهربانی‌ها شدند.

حسین راست‌نژاد تصریح کرد: آستان قدس رضوی در قالب این طرح با کمک و همکاری ارگان‌های امدادرسان همچون کمیته ‌امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران و خیریه‌های معتبر مردم نهاد افرادی را که به سبب مشکلات مالی تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) را نداشته یا قادر به تشرف نیستند، شناسایی و زمینه سفر آن‌ها را به آستان کبریایی این امام رئوف فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون کمیته امداد بیشترین و بالاترین تعامل را با آستان قدس رضوی داشته است، افزود: با هدف تسهیل و گسترش خدمات به مددجویان برای تشرف به مضجع حضرت ثامن‌الحجج (ع) تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و آستان قدس رضوی امضا شده است تا خدمات مختلف فرهنگی و معنوی به این زائران ارائه شود.

گفتنی است؛ قرائت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت زیارت مخصوص امام رضا(ع)، اجرای برنامه مرثیه سرایی و مداحی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و حضور در میهمانسرای حضرت رضا(ع) از جمله برنامه‌های اجرایی ویژه این گروه از زائران بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی