English

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

دولت با گفتمان درمانی نمی تواند به مطالبات به حق مردم پاسخ دهد

نماینده اصفهان در مجلس گفت: گفتمان درمانی مسوولان کار درستی نیست و آقایان باید در کف میدان عمل آمده و با عمل به مطالبه مردم پاسخ دهند.

دولت با گفتمان درمانی نمی تواند به مطالبات به حق مردم پاسخ دهد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه نباید از مردم فاصله گرفت، گفت: گفتمان درمانی مسوولان کار درستی نیست و آقایان باید در کف میدان عمل آمده و با عمل به مطالبه مردم پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید مرز بین مشکلات اقتصادی و مسائل توطئه ای حل شود، اذعان کرد: توطئه های انجام شده در کشور به مدیریت استکبار ساماندهی شده است و در این خصوص باید مرز بین مشکلات اقتصادی و هر گونه اغتشاشات مشخص شود و قطعا مردم با حضور به موقع و باشکوه خود در عمل این مساله را به اثبات رساندند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه استکبار دست از دشمنی خود برنخواهد داشت، افزود: ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید بداند که ملت ایران از کیان خودش دفاع خواهد کرد و آمریکا ناقض حقوق بشر بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید در انجام خدمت به کشاورزان وقت کشی کرد، افزود: وزیر نیرو باید پای کار بایستد و مصوبات 9 ماده ای شورای عالی آب را با قدرت پیاده کند و اگر آب نداریم لااقل حقابه مردم را تنظیم و به نحوی دیگر به آنها پرداخت کند.

وی با مهم خواندن مسائل مربوط به بخش کشاورزی اصفهان در مجمع نمایندگان استان، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم استان اصفهان، مساله آب است و در خصوص «طرح بن_بروجن» نکته مهم و قابل ملاحظه که باید اجرایی شود این است که نباید از سهمیه آب استان اصفهان در این طرح اختصاص داده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس  بیان کرد: با راه اندازی بانک شبکه ملی اطلاعات، بسیاری از حرکت های اقتصادی و رونق اقتصادی در این بخش تامین خواهد شد و قطعا با ظرفیت بالای مهندسی کشور این اقدام مثبت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی