English

مدیرعامل شرکت رایانه همراه:

شاه کلید برند شیائومی خدمات گسترده پس از فروش به مشتریان است

مدیر عامل شرکت رایانه همراه گفت: شاه کلید موفقیت تنها وارد کننده برند شیائومی در ایران خدمات پس از فروش و قیمت مناسب است.

شاه کلید برند شیائومی خدمات گسترده پس از فروش به مشتریان است

به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، حامد پاشاپور با اشاره به تاریخچه این برند گفت: این برند محصول کشور چین است و از سال 2010 فعالیت خود را شروع کرده که تا سال 2016 هدف اصلی این شرکت فروش محصولات به صورت آنلاین بوده است.

تنها وارد کننده برند شیائومی در ایران  از ورود محصولات جدید برند شیائومی چین در حوزه IT  و IUT به بازار اصفهان خبر داد.

وی IUT یا هوشمند سازی زندگی ها را یکی دیگر از اهداف این شرکت عنوان کرد و افزود: این کمپانی دارای تیم بازاریابی بسیار قوی می باشد که با جستجو در بازار و یافتن بهترین کالاها، اپلیکیشنی به آن اضافه کرده تا کاربران بتوانند با تلفن همراه خویش نیز از این محصول استفاده نمایند.

وی با اشاره به دپارتمان 8000 نفره این کمپانی اضافه کرد: بازار هدف این شرکت ابتدا کشور چین بوده ولی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب محصولات خود پس از چین در کشور هند نیز کارخانه تولید محصولات خویش را دایر کرده و به دلیل استقبال عمومی از محصولات تولیدات این برند فعلا جوابگوی بازار هند و چین است.

مدیرعامل شرکت رایانه همراه در ادامه با ذکر این نکته که اهداف بلند مدت این شرکت در دست گرفتن بازار اروپا و رقابت در آن بازار است، افزود: این برند در کشور اسپانیا نیز نماینده دارد ولی هنوز در اروپا شروع به فعالیت رسمی برای معرفی محصولات خویش را نکرده است.

حامد پاشاپور ادامه داد: سیاست های قیمتی در این شرکت بدون واسطه می باشد و به دلیل حذف واسطه توانسته بازار را با قیمت و کیفیت مناسب خود برای خویش تصاحب کند.

وی در زمینه فروش آنلاین محصولات خود و تشابه آن با دیگر فروشگاه های آنلاین مانند آمازون گفت: شیائومی یک محصول را انتخاب کرده و با اضافه کردن اپلیکیشن آنرا برای استفاده کاربران تلفن همراه آماده می کند قیمت آن را در بازار حدود 40 الی 60 درصد پایین می آورد و به دلیل بی واسطه بودن تولید آن را هم حدود 10 برابر می کند ولی آمازون همه چیز را به فروش می رساند.

تنها وارد کننده برند شیائومی در ایران شاه کلید موفقیت این برند را در بازار چین و هند خدمات پس از فروش و قیمت مناسب آن دانست و افزود: در بازار ایران پس از مراجعه به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برای دریافت مجوزات لازم ورود کالا باید حداقل در پنج استان اصلی کشور مرکز خدمات فروش را معرفی نماییم که در شهر اصفهان با توجه به کادر مناسب و سابقه بالای  فعالیت شرکت فراتجارت به مدیریت آقای حضور بخش امر خدمات پس از فروش خود را به این شرکت واگذار نموده ایم.

حامد پاشاپور هوش مصنوعی را یکی از مهمترین اهداف برند شیائومی اعلام کرد و گفت: به دلیل مشغله های زندگی هوش مصنوعی می تواند در راحت زندگی کردن کمک شایانی کند به طور مثال در قسمت کالاهای خانگی پلوپز هوشمندی دارد که قابلیت تنظیم زمان برای پخت برنج را دارد و قابلیت اینکه در فاصله مثلا 500 متری منزل پس از دریافت پیام از GPRS تلفن همراه شروع به گرم کردن غذا نماید.

مدیرعامل شرکت رایانه همراه در پایان به مشکلات مشترک واردکنندگان کالا اشاره کرد و افزود: واردکنندگان مشکلات مشترکی را دنبال می کنند غیر از نوسانات نرخ ارز ، تغییرات روزانه و حتی ساعتی مجوزهای ورود کالا، روند کند ترخیص کلا و قاچاق کالا از مبادی غیر قانونی درد مشترک تمام واردکنندگان کالا می باشد که امید است با حمایت و راهکارهای مناسب بتوان از متضرر شدن واردکنندگان کالا جلوگیری نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی