English

تردد خودرو از رودهن به سمت آمل ممنوع شد

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان، گفت: تردد خودرو در محور هراز از رودهن به سمت آمل در روز جاری ممنوع شد.

تردد خودرو از رودهن به سمت آمل ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی‌رضا قدمی اظهار داشت: تردد تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 دی‌ماه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه تا ساعت 24 جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن بصورت یک‌طرفه است.

قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، خاطرنشان کرد: تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 جمعه 15 دیماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 دی‌ماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت 24 روز جمعه 15 دی‌ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می باشد.

مازندران دارای شش محور مواصلاتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه