English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

۷۱۰نفرازهنرمندان کردستان بیمه هستند

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کردستان افزود: خوشبختانه هم‌اکنون ٧١٠ نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان از خدمات بیمه‌ای این صندوق برخوردار شده‌اند که ١٣٠ نفر این افراد در سال جاری زیرپوشش بیمه‌ای صندوق قرار گرفته‌اند.

710نفرازهنرمندان کردستان بیمه هستند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، جلال قلعه شاخانی اظهار کرد: صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران طَی چند سال فعالیت خود توانسته است خدمات بیمه‌ای و تسهیلات بانکی را به فعالان فرهنگی و هنری استان ارائه کند.

وی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون ٧١٠ نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان از خدمات بیمه‌ای این صندوق برخوردار شده‌اند که ١٣٠ نفر این افراد در سال جاری زیرپوشش بیمه‌ای صندوق قرار گرفته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: علاوه بر خدمات بیمه‌ای که توسط صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران ارائه می‌شود، در قالب این تفاهم‌نامه همکاری هم‌اکنون رسانه‌های محلی و دفاتر استانی رسانه‌های سراسری نیز اقدام به بیمه کارکنان خویش کرده‌اند و این روند ادامه دارد.

قلعه‌شاخانی اعلام کرد: 375 نفر از بیمه‌شدگان صندوق تا پایان سال 94 و 205 نفر نیز در دو سال گذشته از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده‌اند.

وی در پایان اعلام کرد: تمامی افراد واجد شرایط در حوزه هنرهای تجسمی، سینمایی، موسیقی، نمایش و ادبی می‌توانند با مراجعه به ادارات ارشاد در سطح استان اقدام به تشکیل پرونده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه