English

امام جمعه گرگان:

ریشه اصلی اغتشاشات اخیر بیرون از کشور بوده است/امروز حق مردم است که حرف خود را بزنند

امام جمعه گرگان با اشاره به حوادث اخیر، گفت: ریشه اصلی و اساسی این اغتشاشات بدون شک و تردید از بیرون آمده بود.

ریشه اصلی اغتشاشات اخیر بیرون از کشور بوده است/امروز حق مردم است که حرف خود را بزنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار کرد: در حوادث اخیر مردمی که واقعا از مشکلاتی برخوردار بودند هیچ موافقتی با این اغتشاشات نداشتند. چهره‌ای دیگر در این حوادث خود را نشان داد که هیچ ربطی به اعتراضات مردمی نداشت و سعی داشت این موج را به سمت دیگر بکشاند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: بیش از 70 درصد پیام‌هایی که برای تحریک مردم و نسل جوان در این مدت منتشر می‌شد از سوی آمریکا و اسرائیل بوده است.

وی با بیان این‌که کدام ملت برای رفع مشکلاتش پرچم کشور خود را آتش می‌زند، اظهار کرد: آسیب رساندن به اموال عمومی و آتش زدن پرچم، مشکل مردم کشور را حل نمی‌کند.

امام جمعه گرگان به مواضع دولتمردان آمریکا نیز در این مسئله اشاره کرد و گفت: آمریکا اگر دلش برای مردم می‌سوزد پول‌های بلوکه‌شده ایران را برگرداند و تحریم‌ها را بردارد.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشارهای اقتصادی و مشکل بیکاری در جامعه، تصریح کرد: من مخالف این هستم که بخواهیم همه‌چیز را بر گردن دولت بیندازیم و در همین جا به‌صراحت اعلام می کنم که دولت به‌تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل کند. باید همه قوا پای کار بیایند و یک اجماعی را زیر نظر مقام معظم رهبری تشکیل دهند تا مشکلات برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این‌که ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌گذاری کردند و خون هزاران جوان ریخته شد، گفت: امروز حق مردم است که حرف خود را بزنند. آن‌هایی که دست به تخریب اموال عمومی زدند، با اساس و ریشه کشور مخالف هستند که باید به اشد مجازات برسند. راهپیمایی‌های که در روزهای اخیر در کشور در مخالفت با این اقدامات اتفاق افتاده، بسیار ارزشمند بود و پاسخ کوبنده‌ای به فتنه گران دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی