English

امام جمعه یاسوج:

مسوولان نسبت به مطالبات به حق مردم بی‌توجهی نکنند

امام جمعه یاسوج گفت: مسوولان باید مطالبات به حق مردم را مورد بررسی قر ار دهند و نباید نسبت به این مطالبات غفلت و بی‌توجهی کنند.

مسوولان نسبت به مطالبات به حق مردم بی‌توجهی نکنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور، اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد و ایران از این قاعده مستثنی نیست.

امام جمعه یاسوج بخشی از این مشکلات را به دلیل تحریم‌های ظالمانه دانست و افزود: آمریکا بخشی از پول‌های کشور را بلوکه کرده است که نشان دهنده دشمنی با ملت ایران است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با بیان اینکه نباید از مشکلات مردم غفلت کرد، اظهار داشت: مسوولان از مطالبات به حق مردم غفلت نکنند و رسیدگی به مشکلات را در اولویت قرار دهند و برای آنها چاره‌اندیشی کنند.

وی با قدردانی از حضور بصیرت‌مندانه روز گذشته مردم استان در راهپیمایی ضد آشوبگران اظهار کرد: مردم با حضور حماسی خود آب پاکی روی دست اغتشاشگران ریختند.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قیام 19 دی مردم قم در سال 56 اظهار کرد: مردم توهین به امام را بر نتافتند و به خیابان‌ها ریختند.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: قیام 19 دی مردم شهر قم با حرکت مردم در روز 9 دی سال 88 شباهت‌های زیادی دارد که بصیرتمندانه به خیابان‌ها آمدند و از انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن دفاع کردند.

حسینی به تلاش‌های دشمان ایران از پیش از انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: دشمن تاکنون از هیچ تلاشی برای مقابله با این کشور و مردم فروگذار نکرده و به انحای مختلف دشمنی خود را با ملت ایران نشان داده است.

وی به دشمنان ایران و جهان اسلام از آمریکا تا آل سعود اشاره کرد و گفت: جنایت‌های زیادی توسط آل سعود در منطقه در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه