English

مدیر امور رفاهی و امور زائران استانداری خراسان رضوی:

طرح پنجره واحد در نوروز ۹۷ در خراسان رضوی اجرا می‌شود

مدیر امور رفاهی و امور زائران استانداری خراسان رضوی از اجرای طرح پنجره واحد در استان به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و گردشگران در نوروز 97 خبر داد.

طرح پنجره واحد در نوروز 97 در خراسان رضوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج  از مشهد،مهدی فروزان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز 97 اظهار داشت: در آستانه نوروز 97 قرار داریم و ضرورت ارائه خدمات بهتر و مطلوب به زائران و گردشگران باید در دستور کار قرار گیرد و از امروز فعالیت ستاد ویژه برنامه های نوروز 97 رسما آغاز به کار کرد.

وی با بیان این مطلب که باید از تمامی خدمات و تسهیلات به زائران وگردشگران در قالب طرح پنجره واحد صورت پذیرد افزود:باید از تمام ظرفیت های موجود استان برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به زائران  استفاده کنیم و در قالب یک مدیریت واحد ستاد اجرایی خدمات سفر اطلاع رسانی و تبلیغات صورت بگیرد.

مدیر امور رفاهی و امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: یکی دیگر از حوزه های مهم در سفرهای نوروزی حمل و نقل است و ارائه خدمات به زائران  در مسیر باید به شکل مناسب و مطلوب انجام شود.

فروزان بیان کرد: دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان به دستور العمل ویژه نوروز 97 توجه داشته باشند، همه دستگاه ها عضو ستاد خدمتگزار هستند و هر گردشگر که وارد  مشهد می شود زائر نیز محسوب می شود  و هر زائر نیز یک گردشگر است بنابراین باید خدمات مطلوبی به زائران و گردشگرانی که به مشهد سفر می کنند در ایام نوروز ارائه دهیم بگونه ای که گردشگران و زائران این خدمات را لمس کنند.

وی گفت: باید به یک نقشه راه  مشترک در ستاد خدمات سفر برسیم و پنجره واحد در ستاد خدمات سفر، مشترک تمامی دستگاهها خواهد بود.جاده ها و مسیر جاده ها یک ظرفیت بزرگ دیگر در حوزه گردشگری هستند که مردم منطقه می توانند محصولات خود را به عرضه و فروش برسانند و در ایام نوروز شهرستانها روزهای فرهنگی تعریف و اجرا کنند.

او افزود: ایجاد درگاه الکترونیکی که دستگاه ها اطلاعات خودشان را به صورت آنلاین در آنجا بارگذاری نمایند به طرح پنجره واحد کمک می کند و دبیرخانه پالایش این اطلاعات را انجام خواهد داد .

وی تصریح کرد: این طرح سرعت عمل داشته و به کاهش هزینه ها نیز کمک خواهد کرد و این سامانه مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین مکاتباتی هم با مدیر شبکه اجتماعی تلگرام صورت پذیرفته است و در این مکاتبات خواسته شده که از فعالیت کانال‌هایی که اقداماتی تروریستی و غیراخلاقی می‌کنند، جلوگیری شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه