English

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مجلس و دولت باید تلاش مجدانه برای حل مشکلات مردم داشته باشند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:واقعیت این است که ما در کشور مشکل داریم، اما در کنار مسائل و مشکلات مدیران خوب هم وجود دارد، بعد از انقلاب اسلامی کار‌های بزرگی در کشور صورت گرفت به طوری که روستا‌های زیر ۲۰ هزار خانوار نداریم که برق نداشته باشند.

مجلس و دولت باید تلاش مجدانه برای حل مشکلات مردم داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به دلیل شکست های اخیر در اقلیم کردستان، لبنان و کودتای علی عبدالله صالح در یمن دست به اجرای طرحی زدند که بنا بود سال آینده در ایران اجرا کنند.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: اطلاعات دقیقی داریم که مثلثی در وزارت خارجه آمریکا از گروه‌های ضد انقلاب  تشکیل شده و اتاق فکری برای طراحی زمینه های اغتشاشات در ایران بعد از سال ۹۷ شکل گرفته بود. امیرآبادی فراهانی ادامه داد:‌ مطالبات معیشتی اقتصادی مردم به حق است اما برخی از بازداشت شدگان اذعان داشتند که فریب رسانه‌های خارجی درباره افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مجلس را خوردند که این موضوع اصلا صحت نداشته است. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درصد قابل توجهی از بازداشت شدگان حوادث اخیر، بومی شهر‌ها نیستند و جزو اراذل و اوباش و یا سابقه دارانی هستند که پیش از این رصد اطلاعاتی شده اند.

 امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه با شعله ور شدن آشوب داعش قصد ورود داشت، اما سربازان گمنام امام زمان (عج ) آن‌ها را در نطفه خفه کردند،  اظهار داشت: پیام رسان‌های اجتماعی بر سر موضوع بنزین دروغ نوشتند. وی با اشاره به اینکه مجلس و دولت باید تلاش مجدانه برای حل مشکلات مردم داشته باشند، عنوان کرد: داعش از طریق فضای مجازی و تلگرام به داخل مجلس آمد.

وی با اشاره به اینکه مردم در روز اول صف خود را از آشوبگران جدا کردند، گفت: دشمن طراحی خود را برای ایجاد آشوب کرده بود، این اتفاق از اتاق فکر آمریکا بیرون آمد و عوامل آن برای مسئولان نظام مشخص است.

 وی با اشاره به بحث قانون اساسی پیرامون تجمعات و اعتراضات افزود: قانون موضوع تجمعات و اعتراضات را مشخص کرده است به طوری که مردم می‌توانند از طریق وزارت کشور و استانداری‌ها مجوز بگیرند.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه لایحه بودجه سال ۹۷ همه مربوط به حقوق مردم است، تصریح کرد: واقعیت این است که ما در کشور مشکل داریم، اما در کنار مسائل و مشکلات مدیران خوب هم وجود دارد، بعد از انقلاب اسلامی کار‌های بزرگی در کشور صورت گرفت به طوری که روستا‌های زیر ۲۰ هزار خانوار نداریم که برق نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید در بحث مبارزه با فساد و حقوق مردم کار‌هایی انجام دهیم، افزود: حقوق مدیران و مقامات کشور به صورت شفاف در دسترس عموم باید قرار بگیرد، عوارض برق، آب و گاز برای سال ۹۷ افزایش نخواهد یافت.امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه از سوی رسانه‌ها بزرگنمایی در رابطه با بودجه نهاد‌های فرهنگی صورت گرفته است، گفت: در خصوص موسسات مالی و اعتباری بار‌ها به بانک مرکزی گفتیم که موضوع را تمام کنند، اما تاخیر ایجاد شد.

 این عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه باید پیام رسان‌های اجتماعی در کشور ساماندهی شوند، افزود: اگر دشمن از موبایل استفاده می‌کرد می‌توانستیم آن‌ها را رصد کنیم، چرا در کشوری که ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد وزیر از مدیر یک پیام رسان بخواهد که تلگرام را برای دو ساعت ببندد، چرا باید انقدر التماس کرد، در این شبکه‌ها هزاران فساد وجود دارد، این پیام رسان‌ها باید در داخل کشور مدیریت شوند، در این صورت می‌توانیم فضای کسب و کار را شکل دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه