English

عضو شورای شهر قم گفت:

یکی از رویکردهای جدی ما تکمیل پروژه عماریاسر در سال آینده است

روح‌الله امراللهی:با توجه به تغییر اقلیمی که در کشور در حال شکل‌گیری است قم در معرض خطر بوده و باید شرایطی فراهم کنیم که مردم با مشکل مواجه نشوند.

یکی از رویکردهای جدی ما تکمیل پروژه عماریاسر در سال آینده است
 به گزارش خبرگزاری موج ازقم،عضو شورای شهر قم با بیان اینکه در سال آینده در بحث تملک‌، احداث و تکمیل رینگ‌های شهری اهتمام خواهیم داشت اظهار کرد: یکی از رویکردهای جدی ما تکمیل پروژه عماریاسر در سال آینده است.

وی با اشاره به اقلیم شهر قم تصریح کرد: با توجه به تغییر اقلیمی که در کشور در حال شکل‌گیری است قم در معرض خطر بوده و باید شرایطی فراهم کنیم که مردم با مشکل مواجه نشوند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر افزایش سرانه‌های فضای سبز شهر قم گفت: یکی از مهم‌ترین بسترهای طبیعی شهر قم 230 هکتار فضای محدوده کوه خضر و دوبرادران است که باید در دستور کار شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه اگر امروز تدبیر نشده و این پروژه اجرایی نشود در آینده با مشکل روبه رو خواهیم شد خاطرنشان کرد: برای حفظ باغات شهر نیز باید اقدام شده و تملک و احیای آنها در دستور کار  قرار گیرد.

امراللهی اظهار کرد: البته بر الگوهایی تاکید داریم که آنها با فضای فرهنگی و انتظارات مردم قم مطابقت داشته باشد و تجربیات ناموفقی که در برخی شهرها وجود دارد تکرار نخواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه