English

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان ولی عصر(عج)

محمدتقی نادعلی:پل رمپی یا جهتی که به خلیج فارس می‌رود طول آن بدون احتساب کوله 500 متر است یعنی با احتساب کوله به 700 متر می‌رسد و عرض آن 11 متر و ارتفاع متغیر بین چهار تا 15 متر است.

پیشرفت 20 درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان ولی عصر(عج)

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران با اشاره به ویژگی‌های احداث این پروژه شهری، اظهار کرد: این پروژه تقاطع دو سطحه است که با توجه به اینکه ایستگاه مترو از زیر این بخش عبور می‌کند همسطح نیز همین وضعیت میدان کنونی باقی می‌ماند و یک طبقه در سطح مثبت یک وجود دارد که از امتداد کمربندی بلوار امام علی(عج) شروع می‌شود و تا بلوار شهید کبیری می‌رود.

محمدتقی نادعلی بیان کرد: بحث مثبت دو روی مثبت یک به صورت چپ گرد است که از بلوار امام علی(ع) و در بلوار خلیج فارس جاده قدیم کاشان می‌آید و این مسیر کارهای هدایت ترافیکی را انجام می‌دهد.

نادعلی با اشاره به انعقاد قرارداد این پروژه در اواخر مردادماه امسال، گفت: حدود 46 میلیارد تومان مبلغ پیمان بوده و اواسط شهریور زمین تحویل داده شد، طول مثبت یک 550 متر و عرض 26 متر و ارتفاع متغیر آن 3.5 تا هفت متر است.

وی عنوان کرد: پل رمپی یا جهتی که به خلیج فارس می‌رود طول آن بدون احتساب کوله 500 متر است یعنی با احتساب کوله به 700 متر می‌رسد و عرض آن 11 متر و ارتفاع متغیر بین چهار تا 15 متر است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم یادآور شد: برنامه زمان‌بندی اجرای این پروژه دو ساله است و بر اساس دستور شهردار قم زمان اجرای این پروژه باید به یک سال و نیم برسد یعنی تا پایان سال آینده کل پروژه به بهره‌برداری برسد و تمام تلاش است که بتوانیم در نیمه نخست سال آینده رمپ اصلی را زیر بار ترافیک بیندازیم.

نادعلی با اشاره به بر اساس برنامه زمان‌بندی پیشرفت، گفت: پیشرفت برنامه‌ای باید در حدود 10 درصد باشد در حالی که پیشرفت فیزیکی حدود 20 درصد است و در بحث پیشرفت فیزیکی 10 درصد از پیشرفت برنامه‌ای جلو هستیم.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه، گفت: این پروژه یکی از کمربندی‌های قم است که اکنون با یک میدان هدایت می‌شود و به طور معمول به ویژه شب‌های چهارشنبه یا جمعه به دلیل تردد زائران مسجد مقدس جمکران ترافیک زیادی دارد و حتی ترافیک عبوری از سمت جاده قدیم کاشان از دیگر موارد است که امیدواریم با این کار بتوانیم ترافیک را به حداقل ممکن برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی