English

استاندار قم:

مردم قم بارها در زمان های بحرانی حمایت خویش را از انقلاب اسلامی نشان داده اند

استاندارقم گفت :مردم قم بارها در زمان های بحرانی حمایت خویش از انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را نشان داده اند.

مردم قم بارها در زمان های بحرانی حمایت خویش را از انقلاب اسلامی نشان داده اند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،استاندارقم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری قم اظهار داشت: آسیب های اجتماعی مناطق مختلف قم را تهدید می کند که باید با همفکری نهادهای مختلف ضمن بررسی مشکلات، برنامه ریزی درستی در این حوزه صورت بگیرد.

وی افزود: توسعه متوازنی در خصوص ساخت و سازها با توجه به زیرساخت های فرهنگی صورت نگرفته که این امر مشکلاتی در خصوص آسیب های اجتماعی را به همراه آورده است.

سید مهدی صادقی با بیان این که در منطقه پردیسان مطالعه درستی بر اساس توسعه ساخت و سازها صورت نگرفته است گفت: از جمله آسیب های اجتماعی این منطقه، مباحث زیست محیطی و فرهنگی است که باید همه دستگاه ها در این حوزه ورود جدی پیدا کنند.

وی ادامه داد: موضوع فاضلاب یکی از مشکلات مردم منطقه پردیسان است که این امر نیازمند اختصاص اعتبارهای بسیار زیادی است که امیدواریم بتوانیم از اعتبارهای دولتی این مشکل را رفع کنیم و مشکلات زیستی را حل کنیم.

صادقی اضافه کرد: تخصیص اعتبارها باید بر اساس ضروریت های فرهنگی و اجتماعی صورت بگیرد.

وی با بیان این که باید از ظرفیت مراکز علمی و فرهنگی در پردیسان استفاده شود گفت: در این منطقه تعداد قابل توجهی مراکز دانشگاهی و آموزشی وجود دارد که باید از ظرفیت این مراکز برای ارائه طرح های مختلف استفاده کنیم.

استاندارقم ادامه داد: سال گذشته 44 قطعه زمین آموزشی در منطقه پردیسان واگذار شده است تا با توسعه مراکز آموزشی و فرهنگی بتوانیم زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را در این منطقه ارتقا ببخشیم.

وی همچنین با اشاره به راهپیمایی امروز مردم قم در خصوص محکومیت ناآرامی های اخیر گفت: این حرکت خودجوش، حضور همیشه مردم قم در صحنه را برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: مردم قم بارها در زمان های بحرانی حمایت خویش از انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب را نشان داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه