English

با حضور استاندار هرمزگان؛

عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص) آغاز شد

با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب استان شهرک پیامبر اعظم(ص) شهر بندرعباس آغاز شد.

عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص) آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار هرمزگان در این مراسم با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی، گفت: مدیران استانی باید به دنبال جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت اجرای پروژه ها باشند و معطل منابع مالی دولتی نمانند.

استاندار: ضرورت استفاده از پیمانکارانی با توان مالی بالا در اجرای پروژه ها

فریدون همتی افزود: با توجه به توان اندک دولت در بخش منابع مالی، بایستی پیمانکارانی با توان مالی بالا برای انجام سریع تر پروژه های عمرانی انتخاب شوند که بتوانند با منابع مالی خود پروژه ها را پیش ببرند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم اقدامی مهم در راستای تحقق مهمترین مطالبات مردم در حوزه بهداشت و سلامت است.

همتی تصریح کرد: انتظار داریم پیمانکار این پروژه ضمن برنامه ریزی و مدیریت تامین منابع مالی با تمام توان خود، تلاش کند تا این پروژه در مدت زمانی کمتر به بهره برداری برسد تا پروژه های وابسته به اتمام این پروژه نظیر استفاده از ظرفیت پساب تولیدی در فضای سبز این شهرک نیز انجام شود.

هاشمی تختی: برای بخش خصوصی فرش قرمز پهن می کنیم

در ادامه این مراسم، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در خانه ملت ضمن قدردانی از آبفای هرمزگان در اجرای این پروژه، اظهار داشت: مسئله مدیریت منابع آبی در کشور و به ویژه استان هرمزگان بسیار جدی است در نتیجه بایستی به جای ریختن پساب تولیدی تصفیه خانه ها به دریا، از این ظرفیت بیشترین بهره را ببریم.

حسین هاشمی تختی افزود: مجمع نمایندگان استان از طریق کمیسیون مجلس تلاش می کند که اعتباری برای این مسئله تخصیص دهد.  وی تاکید کرد: ما نمایندگان و مدیریت عالی استان در کنار مدیران استانی هستیم ، از حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی حمایت کرده و فرش قرمز برای آنان پهن می کنیم.

قصمی: بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودان تا پایان امسال

مدیرعامل آبفای هرمزگان نیز با اشاره به جزییات اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص) گفت: این پروژه، اولین تصفیه خانه فاضلاب محلی در استان است که به روش هوادهى گسترده در دو فاز و با اعتبار پیش بینی شده 190 میلیارد ریال جهت فاز اول اجرایی شده است.

امین قصمی افزود:  ظرفیت فاز اول این تصفیه خانه 85 لیتر بر ثانیه است  که با اهداف؛ تفکیک و جداسازی عملیات تصفیه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، ارتقاء شاخص های بهداشتی  و زیست محیطی شهرک و تامین آب مورد نیازی فضای سبز این شهرک اجرایی شده است و طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از مراحل نهایی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر رودان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه