English

برگزاری دوره آموزشی دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضایی استان گیلان

دوره آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضایی سراسر استان به همت معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان از امروز در سالن همایش های امام خمینی (ره) دادگستری گیلان آغاز شد.

برگزاری دوره آموزشی دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضایی استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در آیین آغاز این دوره مجید الهیان قائم مقام رئیس کل و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان، هدف از ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم از طریق واگذاری برخی امور به بخش خصوصی عنوان کرد و ابراز داشت: مردم با مراجعه به این دفاتر که از فضای فیزیکی مناسب و امکانات رفاهی درخور برخوردار است مورد تکریم قرار می گیرند.

وی تجربه ایجاد 4 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر رشت طی 2 سال گذشته را موفق ارزیابی نمود و اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی ها مردم از عملکرد این دفاتر رضایت دارند و در تلاش هستیم تا با نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد دفاتر کیفیت ارائه خدمات را در سطح مطلوب حفظ کنیم.

الهیان با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان پیوسته تحت مراقبت و نظارت معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان قرار دارند اعلام کرد: سامانه نظارتی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دادگستری استان گیلان به شماره تلفن 33838901 و ایمیل nezarat@dadgil.ir آماده دریافت شکایات و نظرات مراجعین گرامی می باشد.

در این دوره که با حضور 17 دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی شهرستانهای استان گیلان برگزار می شود 51 نفر از مدیران و کارشناسان این دفاتر طی دو روز تحت آموزش سامانه های مربوطه قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه