English

فرماندار شهرستان بویراحمد:

مدیران عقب ماندگی‌ها را جبران و گامی رو به جلو بردارند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مدیران دنبال حواشی و هوچی گری نباشید و به حواشی دامن نزنید، تا بتوانیم برای مردم شهرستان بویراحمد گامی به جلو برداریم.

مدیران عقب ماندگی‌ها را جبران و گامی رو به جلو بردارند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در اولین نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد که با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه توقعاتی از اعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد: اهداف شورای اداری شهرستان آبادانی و عمران، ایجاد وحدت بین مدیران و رسیدگی به تصمیمات بخشداران این شهرستان است. این اهداف را فقط روی کاغذ نیاوریم، بلکه باید به آن‌ها بپردازیم.

کناری با اشاره به اینکه تجمعات اخیری در سطح کشور صورت گرفت، و استان کهگیلویه وبویراحمد از این موضوع مستثنا نیست، گفت: ریشه این اغتشاشات برای همگان روشن است، کشور ایران به دلیل اینکه بیش از ۱۵ کشور همسایه دارد، تهدیداتی همیشه موردتوجه کشور بوده است، و دشمنانی قسم‌خورده دارد که هیچ‌گاه دست‌بردار نبوده‌اند، و در جنگ‌هایی همچون یمن، سوریه و عراق شکست‌خورده‌ است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین استراتژی دشمن قسم‌خورده حمله به داخل مرزهای ایران است، این کشور باوجود تولد داعش، بازهم در عملیات خود شکست خورده است، و اخیراً به بهانه گرانی، تورم و بیکاری اغتشاشاتی را در سطح کشور ایران به وجود آورده‌اند، و متاسفانه برخی از عزیزان کشور هم از روی احساسات با شعارها و تخریب اموال عمومی با دشمنان خود همراه شده‌اند.

کناری اضافه کرد: در سطح شهرستان بویراحمد شعار هنجارشکن و تخریب اموال عمومی مشاهده نشده است، اما مدیران شهرستان باید هوشیار باشند، که برخی از خواسته‌های این مردم به‌حق بوده، و باید پاسخگوی شهروندان باشند.

وی با بیان اینکه برخی از این تجمع‌کنندگان قشر نخبه و تحصیل‌کرده نیستند، بلکه دانش آموزانی هستند که با احساسات شخصی وارد این اغتشاشات شده‌اند، و درخواست پیگیری مطالبات خود هستند، گفت: دولت و مدیران پشت میز نشسته باید پاسخگوی آنان باشند.

وی افزود: مدیران شهرستان از محافظه‌کاری دست‌بردارید، باید در جمع مردم بوده و پاسخگوی این افراد باشید، و همچنین دگراندیش بوده تا این جوانان با خشونت درخواست پیگیری مطالبات خود نباشند.

کناری بابیان اینکه به‌عنوان مسئول باید پاسخگوی عملکرد کاری خود باشیم، باید اقداماتی برای جاده‌های شهرستان، فضای سبز، آبفا شهری و روستایی صورت گیرد، گفت: اصلاً حاضر نیستم که چند صباحی بیشتر برای حفظ میز مدیریتم محافظه‌کار باشم.

وی تصریح کرد: مدیری که با خط‌مشی و سیاست‌های دولت باشد را می‌پذیرم، مدیران شهرستان باید ماهانه گزارش عملکرد ارائه دهند، اگر مدیری فقط مدیر باشد، نمی‌توانیم باهم کارکنیم، مردم باید در جریان عملکرد مدیران شهرستان بویراحمد باشند، باید به مردم اطلاع دهید که برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال چه اقداماتی صورت گرفته است.

فرماندار بویراحمد افزود: اگر مردم اخیراً در سطح کشور تجمع کرده‌اند، پاسخ هیچ مدیری قابل‌قبول نیست، لذا بخشی از مطالبات این مردم به‌حق است، مدیران شهرستان بویراحمد در این پست مدیریتی می‌توانند به برخی از این مطالبات رسیدگی کنند.

وی گفت: مردم تا وقتی که فساد را در برخی از دستگاه‌های اجرایی مشاهده نکنند، دم از فساد نمی‌زنند، این اغتشاشات تلنگری برای مدیران است آن را حس کنید و بدانید مردم مطالبه گر هستند.

کناری بابیان اینکه «دکتر نظری» فرماندار قبلی شهرستان بویراحمد یک فرماندار موفق و کارکشته‌ای بود، گفت: حُسن کار و عملکرد دکتر نظری امروز آن را به جایگاه بالاتری ارتقا داده است، که از زحمات ایشان تشکر ویژه‌ای دارم.

وی بابیان اینکه مدیران نظم و ارتباطات اداری را جدی بگیرند، گفت: عملکرد پروژه‌های عمرانی، جذب اعتبارات و بازدیدهای میدانی را در جلسات شورای اداری شهرستان بویراحمد ارائه دهید، و همچنین مدیران و بخشداران با «یا علی» گفتن، باهم تعامل و همدلی داشته، و به دنبال وظیفه خود باشید.

وی خطاب به مدیران و بخشداران گفت: دنبال حواشی و هوچی گری نباشید، و به حواشی دامن نزنید، تا بتوانیم برای مردم شهرستان بویراحمد گامی به جلو برداریم.

کناری بابیان اینکه شهردار مرکز استان در اولین نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد حضور ندارد، گفت: مدیران و بخشداران شهرستان بویراحمد باید در جلسات شورای اداری حضور پیدا کنند، و عدم حضور مدیری در این نشست قابل‌قبول نیست، هرگونه مأموریت و عدم حضور در این جلسات باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه