English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان:

۳۷ نفر از اعضای تیم سحر و روانشناسی به سرپل ذهاب اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: ۳۷ تن از اعضای تیم سحر و تیم تخصصی روانشناسی در معیت معاون جوانان اصفهان به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب اعزام شدند.

۳۷ نفر از اعضای تیم سحر و روانشناسی به سرپل ذهاب اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن مومنی اظهار داشت: به منظور حمایت های روانی، فرهنگی و اجتماعی در بلایا، تیم سحر معاونت جوانان هلال احمراستان اصفهان در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب کرمانشاه مستقر و اقدام به ارائه خدمات متنوع به ویژه به دانش آموزان می کند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت و یاری رسانی همه جانبه به زلزله زدگان، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه امدادرسانی ها به زلزله زدگان استان کرمانشاه، با هدف انجام حمایت های روانی، فرهنگی و اجتماعی در بلایا اقدام به اعزام ۳۷ تن از اعضای تیم سحر و تیم تخصصی روانشناسی در معیت معاون جوانان این استان به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب کرده است.

مومنی افزود: خدمات اعضای تیم سحر در قالب فعالیت های مددکاری اجتماعی و حمایت های روانی در راستای تسکین آلام و ایجاد محیطی شاد و مفرح برای کودکان مناطق زلزله زده و افزایش شور و نشاط در میان خانوارهای آسیب دیده از زلزله بوده و در این زمینه خدمات متعددی اعم از توزیع لوازم التحریر، اسباب بازی، بسته های فرهنگی و بهداشتی، برگزاری مسابقه نقاشی بارنگ انگشتی روی پارچه و نقاشی روی کاغذ، مسابقات دارت و طناب کشی و ارائه آموزش های امدادی و روانی به کودکان و بانوان آسیب دیده ارائه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان  تاکید کرد: همچنین تیم روانشناسی و حمایت روانی این جمعیت خدماتی از قبیل مشاوره و مداخله در آسیب ها و عوارض ناشی از بلایا از جمله استرس، اضطراب، فوبیا و ترس، انزوا و گوشه گیری و دیگر آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از بلایا و سوانح و درصورت نیاز و امکان تبدیل شدن به PTSD ارجاع به روانپزشکان داوطلب را به مردم آسیب دیده از زلزله ارائه می دهند.

گفتنی است، علاوه بر این، تیم سحر معاونت جوانان جمعیت هلال احمراستان اصفهان قرار است با اعزام ۱۰ تیم تخصصی حمایت های روانی تا ۲۰ اسفندماه سال جاری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارائه خدمت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی