English

استاندار اصفهان:

ایجاد غرفه دائمی کالاهای دارای مشکل قیمت در فروشگاه های کوثر

استاندار اصفهان گفت: در فروشگاه های کوثر، غرفه ی دائمی برای کالاهایی که با مشکل قیمت و یا توزیع روبرو می شوند تعبیه شده و در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد.

ایجاد غرفه دائمی کالاهای دارای مشکل قیمت در فروشگاه های کوثر

به گزارش  خبرگزاری موج از اصفهان ، محسن مهرعلیزاده در اولین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با بیان اینکه بخش عمده ای از سیاست های تنظیم بازار توسط دولت و براساس سیاست های پولی کشور انجام می شود، اظهار کرد: البته بخشی از  اختیارات در این زمینه بر عهده استان ها است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده به منظور پایش بازار بوده است، تصریح کرد: یکی ازا قدامات ضروری در این زمینه حمایت از تولید کنندگان و عرضه به موقع محصولات برای حمایت از مصرف کنندگان است.

وی در رابطه با گوشت های وارداتی در سطح کشور، عنوان کرد: این گوشت ها به منظور تنظیم بازار گوشت قرمز صورت گرفت و اکثرا در فروشگاه های تعاونی و زنجیره ای توزیع شد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه مشکلی در زمینه عرضه تخم مرغ وجود ندارد، تاکید کرد: خوشبختانه استان اصفهان یکی از کم آسیب ترین استان های کشور در زمینه آنفلوآنزای پرندگان بوده است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: با طرح ارائه ی تخم مرغ حمایتی و براساس مصوبه، تخم مرغ با قیمت شانه ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود و در این خصوص مکاتبات لازم با اتحادیه ها صورت گرفته است.

وی اعلام کرد: در فروشگاه های کوثر، غرفه هایی دائمی برای کالاهایی که با مشکل قیمت و یا توزیع روبرو می شوند تعبیه شده و در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه باید نقش اصفهان در سطح ملی دیده شود، اظهار کرد: باید مشخص شود که استان در کدام بخش ها فعال است و چه تاثیری در سطح ملی است و نباید تنها به دستورالعمل های تهران اکتفا کرد.

استاندار اصفهان در پایان تاکید کرد: کمیسیون باید جلوتر از بازار باشد و باید جلودار باشد نه اینکه بازار کمیسیون تنظیم بازار را به دنبال خود بکشاند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه