English

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز اعلام کرد:

توافق پدیده شاندیز و شرکت پُست در جهت ارائه خدمات سهامداری

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز از توافق پدیده شاندیز و شرکت پُست برای خدمات سهامداری خبر داد.

توافق پدیده شاندیز و شرکت پُست در جهت ارائه خدمات سهامداری

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی،ابوالفضل انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: در جهت تسهیل کار و تکریم سهامداران برای دریافت خدمات سهامداری قرارداد همکاری با شرکت پُست کشور امضاء کرده‌ایم و در جهت اجرایی کردن آن جلسه‌ای را با مدیران پُست استان داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه شرکت پُست زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده‌ و نیروهای مورد نیاز سازماندهی شده و سامانه سناپ هم به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است و از ۱۵ دی ماه ۱۳۹۶ هم خدمات سهامداری را به تدریج و به طور رسمی از طریق شبکه پُست در شهرستان‌های منتخب، کار انجام خواهیم داد.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در خصوص مراجعه سهامداران به پُست، گفت: ابتدا کار را از مجموعه ساختمان مرکزی پُست خراسان رضوی آغاز می‌کنیم و در مرحله بعدی پُست صدف مشهد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و به تدریج سطح خدمات سهامداری را از طریق پُست در شهرهای بزرگ توسعه می‌دهیم.

انتظاری در رابطه با خدماتی که در قالب همکاری با شرکت پُست انجام خواهد شد، تصریح کرد: در قالب این همکاری خدمات سهامداری همچون اطلاع از آخرین وضعیت سهام افراد، نقل و انتقال‌هایی که صورت گرفته است، گواهی سهام، دریافت وکالت‌های تشکیل مجمع عمومی و غیره ارائه می‌شود که در هر مورد از سوی روابط عمومی گروه شرکت‌های پدیده و سامانه ارسال پیامک، اطلاع‌رسانی لازم به سهامداران انجام خواهد شد.

وی همچنین در رابطه مشکلات به وجود آمده اخیر در خصوص گرانی‌ها، تأکید کرد: این مقطع هم کوتاه و گذرا خواهد بود و مردم هم به خوبی صبوری لازم را خواهند داشت و اجازه سودجویی به دشمنان را نخواهند داد و در این رابطه از نقش پررنگ و کلیدی رسانه‌ها در یاری مسئولان و ایجاد آرامش در مردم و جامعه هم نباید غافل شویم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه