English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی آماده کمک به مردم و دولت در حل مشکلات جامعه است/گرانی، درمان و نداشتن ثروت مهمترین مشکلات جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه به‌عنوان دانشگاه نسل سوم فعالیت می‌کند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده کمک به مردم و دولت در حل مشکلات جامعه است.

دانشگاه آزاد اسلامی آماده کمک به مردم و دولت در حل مشکلات جامعه است/گرانی، درمان و نداشتن ثروت مهمترین مشکلات جامعه است
به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهاد رهبر امروز در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه‌ای است که درگذشته یک نهال ضعیف اما اکنون به درخت تنومند تبدیل‌شده و خدمات ارزنده را به کشور ارائه کرده است.
 

وی با بیان اینکه 130 هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را گیلانیان تشکیل می‌دهند، افزود: امروز در هر محفلی از محافل اجتماعی و کسب‌وکار یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به‌حساب می‌آیند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نسل دوم دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته نقش اول را در زمینه تولید علم و پژوهش را به خود اختصاص دهد.

رهبر با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تعیین رتبه ایران در بین کشورها بسیار نقش دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته موفقیت‌های چشم‌گیری را برای اعتلای رتبه دانشگاهی ایران در جهان قرار دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر به‌عنوان دانشگاه نسل سوم فعالیت می‌کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فعلی با شناختی که از مزیت نسبی منطقه دارد در تلاش است تا ظرفیت‌ها را بشناسد تا در حل مشکلاتش تلاش کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه گیلان استان زرخیز است، گفت: توسعه استان گیلان میسر نیست مگر اینکه با علمی کردن اقتصاد و کشاورزی بتواند توان تولید و صنعت را افزایش دهد.

رهبر با تأکید بر اینکه باید بین دانشگاه آزاد اسلامی با مردم و صنعت ارتباط نزدیکی برقرار شود، گفت: دانشگاهیان باید درد مردم و صنعت گران را بشناسند و نسخه‌های لازم را در رابطه با آن بپیچند.

وی با اشاره به مشکلات جامعه فعلی از جمله اقتصادی و بهداشتی گفت: ما برنامه‌هایی را برای دانشگاه طراحی کرده‌ایم که بتوانیم به دولت و مردم برای اعتلای اقتصاد، فرهنگ، بهداشت و غیره یاری برسانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسئولی که مسئولیت را بپذیر از وی حمایت خواهد شد، گفت: تا زمانی که مسئول دانشگاهی وفق قانون و آئین‌نامه عمل کند دانشگاه از وی حمایت خواهد کرد.

رهبر با تأکید بر اینکه شایسته‌سالاری در دانشگاه آزاد اسلامی حاکم شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از همه‌کسانی که قصد کمک و یاری دارند حمایت خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه متخصص محور و مسئله محور است گفت: اگر سرعت دانشگاه در گذشته 10 کیلومتر بوده باید به‌سرعت 100 کیلومتر در طی برنامه‌ای که تدوین کرده‌ایم برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه