English

ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

توقع مردم از دولت منتخب در همه جای دنیا مرسوم است/ پرچمداری ایران در منطقه دماغ امریکا و صعودی ها را به خاک مالیده است

رئیس هیأت‌ مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: توقع مردم از دولت منتخب در همه جای دنیا مرسوم است و حساب معترضان واقعی با عمال بیگانه جداست.

توقع مردم از دولت منتخب در همه جای دنیا مرسوم است/ پرچمداری ایران در منطقه دماغ امریکا  و صعودی ها را به خاک مالیده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی‌اکبر ولایتی امروز در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از افتخارات کشور است و خدمات ارزشمندی را برای جمهوری اسلامی ب ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه ایران و استان گیلان مهد علم بوده، افزود: آیت‌الله بهجت افتخار عالم تشیع است و استان گیلان از همان اول با طریقت اهل‌بیت پذیرفته‌اند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شیخ زاهد گیلانی تئوریسین تشیع در ایران بوده، گفت: گیلان تاریخ گهر باری در تاریخ ایران اسلامی دارد و نهضت‌های جنگل و غیره شهره عام و خاص است.

رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد باید بتواند نشان دهد در تقویت علم و تربیت عالم همچنان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه آزاد همگی سابقه‌دار در حوزه علم، ادب و آموزش عالی هستند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت موجود در کشور افزود: توقعات مردم از دولتی که انتخاب کرده‌اند به‌حق است و همه جای دنیا مرسوم است که مردم از دولت‌ها تقاضای مشروع می‌کنند تا مورد اجابت قرار بگیرد.

ولایتی با بیان اینکه همه مشکلات دولت را می‌دانند، گفت: همه تلاش‌ها بر این است تا فشارها بر مردم کاهش پیدا کند تا گرانی‌ها کاهش و اشتغال و کسب کار رونق پیدا کند.

وی به روی دیگر اعتراضات اخیر مردم اشاره کرد و گفت: پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق بینی استکبار را به خاک مالیده و به اذعان دشمنان هر حرفی را که سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی بزند به آن اعتماد خواهند کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات و فجایع انسانی داعش گفت: جنایات تکفیری‌ها و داعشی ها در تاریخ مغول هم بی‌سابقه هست و به اذعان مسئولان استکباری خودشان داعش را به وجود آوردند.

وی با تأکید بر اینکه اگر از یمن خارج نشوند، یمن به ویتنامی دیگر تبدیل خواهد شد، گفت: اگر می‌بینید امروز نتانیاهو از اغتشاش مرد خوشحال هست جبهه مقاومت به‌زودی آن‌ها را هم به نیست و نابودی خواهند کشاند.

ولایتی با اشاره به آتش کشیده شدن پرچم ایران در اغتشاشات اخیر، گفت: سوزاندن پرچم ایران در راستای استکبار جهانی و آمریکا هست که میل داشت ایران را به آتش بکشد.

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب با هشدار به استکبار جهانی گفت: اگر تاکنون ملت ایران گسست تاریخی داشته، گست فرهنگی نداشته و اشغال‌ها شده تا تن به اسارت نداده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه برخی‌ها نیروهای استکبار هستند، گفت: در همان روزهای اول حسینه‌ای را در تهران به آتش کشیدند و این در کمال حماقت است چون ملت ایران همه‌چیز خود را برای اعتقادات خود فدا می‌کنند.

ولایتی با بیان اینکه اغتشاش‌گران خیلی زودتر خود را نسبت به فتنه 88 به مردم نشان دادند، گفت: کشوری که هرروز نفوذش در منطقه بیشتر می‌شود و تأثیرش در منطقه بیشتر می‌شود ایران اسلامی هست و آمریکا باید از این مبحث نگران باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه